  • 1. Data: 2003-11-29 14:03:51
    Temat: MC Onet via internet leży !
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

    Od wczoraj, podaje komunikat, że nie posiadam dostępu do
    MC przez internet.
    Jak ostatnio serwis nie działał to też podawał ten bzdurny
    komunikat. I pewnie dopiero ruszy w poniedziałek jak przyjdzie
    ktoś do pracy z genialnych informatyków.

    Dodatkowo nawet jak ktoś nie ma dostępu to można go aktywować
    również telefonicznie(chyba zapomnieli).

    Porażka !!!

    pozdr.

    ----
    Nie masz dostępu do obsługi karty MasterCard Onet LUKAS Bank
    przez internet. W celu nadania dostępu zgłoś się do placówki
    banku.
    Jeśli nie masz jeszcze karty kredytowej Onet LUKAS Bank,
    wypełnij wniosek klikając tutaj.

  • 2. Data: 2003-11-29 14:45:52
    Temat: Re: MC Onet via internet leży !
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Don <d...@p...onet.pl>:
    > Od wczoraj, podaje komunikat, że nie posiadam dostępu do
    > MC przez internet.
    > Jak ostatnio serwis nie działał to też podawał ten bzdurny
    > komunikat.

    Potwierdzam - tez u mnie nie dziala (a dostep mam).

    > Dodatkowo nawet jak ktoś nie ma dostępu to można go aktywować
    > również telefonicznie(chyba zapomnieli).

    Jestes pewien? Udalo Ci sie? W Lukas Linii czy gdzie?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-29 15:34:46
    Od: d...@p...onet.pl

    > Jestes pewien? Udalo Ci sie? W Lukas Linii czy gdzie?

    Tak właśnie aktywowałem.
    Jak masz dostęp do eBanku to po aktywacji od razu możesz się
    zalogować pod adresem serwisu,(https:\\karta.lukas.com.pl)
    jak nie masz to podają Ci ID i przełączają do automatu w celu
    nadania pierwszego hasła.

    pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-01 11:21:18
    Od: <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..i dalej nie działa...!

  • 5. Data: 2003-12-01 11:33:06
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    d...@g...SKASUJ-TO.pl dnia 2003-12-01 12:21 napisał(a) co następuje:

    > ..i dalej nie działa...!

    Rano (o 9:30) nie działało.

    A TERAZ u mnie działa.

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-01 11:46:32
    Od: "Don " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisał(a):

    > Rano (o 9:30) nie działało.
    >
    > A TERAZ u mnie działa.

    Faktycznie ruszyło(po 3 dniach)...brawo!

    pozdr.