  • 1. Data: 2002-03-14 17:14:19
    Temat: lokwidacja konta w Kredyt Banku
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    ile wynosi okres wypowiedzenia przy likwidacji konta osobustego w Kredyt
    Banku?

  • 2. Data: 2002-03-14 19:59:44
    Temat: Re: lokwidacja konta w Kredyt Banku
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > ile wynosi okres wypowiedzenia przy likwidacji konta osobustego w Kredyt
    > Banku?

    Zadzwoń na 801 360 360 i tam Ci powiedzą najpewniejsze informacje.

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-03-14 20:33:15
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    miesiąc czasu - sam likwidowałem 6 miesięcy temu i okres ten wynosił 1
    miesiąc. Może teraz coś się zmieniło.

    Marek B.

  • 4. Data: 2002-03-14 20:38:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > miesiąc czasu - sam likwidowałem 6 miesięcy temu i okres ten wynosił 1
    > miesiąc. Może teraz coś się zmieniło.

    AFAIR od ponad roku jest to 60 dni. Chyba, ze rugulaminy kart sie zmienily,
    ale o tym mnie nikt nie poinformowal ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-03-16 18:12:10
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > AFAIR od ponad roku jest to 60 dni. Chyba, ze rugulaminy kart sie
    zmienily,
    > ale o tym mnie nikt nie poinformowal ;)

    potwierdzam - miesiąc temu rozwiązywałem umowę i czekam właśnie owe 60 dni

    pozdrav
    siepacz