  • 1. Data: 2002-05-16 17:13:42
    Temat: lokalizacje callcenter
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Gdzie znajduje sie fizycznie mLinia?
    Bo mnie coś świtało o Lublinie (a to chyba Inteligo), ale ostatnio
    przeglądałem zdjęcia ze spotkania mBanku z grupowiczami i tam była wizyta w
    pomieszczeniu mLinii.
    Gdzie takie centra mają inne banki wg Waszych informacji?

    --
    Wanias

  • 2. Data: 2002-05-16 17:23:59
    Temat: Re: lokalizacje callcenter
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 16, 2002 at 07:13:42PM +0200, Wanias wrote:

> [...]
    > pomieszczeniu mLinii.
    > Gdzie takie centra mają inne banki wg Waszych informacji?

    Multi ma pietro wyzej niz mlinia ;-)

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-05-16 19:51:11
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Inteligo rzeczywiście w Lublinie - ostatnie piętro w Centrum Zana - jak
    jestem przy komputerze to widzę świecące ich okna... zawsze ;)

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 4. Data: 2002-05-16 20:09:38
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Wanias <w...@u...pl> wrote:
    > Gdzie znajduje sie fizycznie mLinia?

    w Łodzi

    > Bo mnie coś świtało o Lublinie (a to chyba Inteligo),

    zgadza się

    > Gdzie takie centra mają inne banki wg Waszych informacji?

    pekaosa jeszcze niedawno miało też w Łodzi, bsk pewnie w Katowicach,
    multi, jak już Wojtek Piecek zauważył, piętro wyżej nad mLinią, Citi w
    Wawie, reszta -- nie wiem, gdzie.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 5. Data: 2002-05-16 20:40:21
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Wanias" <w...@U...pl> writes:

    > Gdzie znajduje sie fizycznie mLinia?

    O ile mi wiadomo, w Łodzi.

    > Bo mnie coś świtało o Lublinie (a to chyba Inteligo),

    Owszem, inteligo jest w Lublinie. Także w Lublinie ma callcentre
    jeszcze któryś bank ale nie pamiętam który

  • 6. Data: 2002-05-16 22:21:17
    Od: "Pirxx" <p...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Wanias" <w...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie takie centra mają inne banki wg Waszych informacji?

    BZ WBK ma call center w Środzie Wielkopolskiej.

    Pirxx

  • 7. Data: 2002-05-16 22:45:52
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia 16 May 2002 22:40:21 +0200, od Marcin
    Kasperski <M...@a...waw.pl> napisano:

    >O ile mi wiadomo, w Łodzi.

    >Owszem, inteligo jest w Lublinie. Także w Lublinie ma callcentre
    >jeszcze któryś bank ale nie pamiętam który

    KredytBank, na przeciwko Inteligo w budynku ZUS-u, tam się światła nie
    świecą :)))

    jahckal

  • 8. Data: 2002-05-17 16:00:28
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Wanias pisze:
    >Gdzie takie centra mają inne banki wg Waszych informacji?

    KB w Lublinie

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !