  • 11. Data: 2003-06-24 13:52:03
    Temat: Re: litosci - gdzie uderzyc po mieszkaniowy?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    maciek24 wrote:
> [...]
    [...]

    inetnum: 195.136.60.0 - 195.136.60.255
    netname: BSK-NET
    descr: Bank Slaski
    descr: ul.Koszarowa 6A
    descr: Katowice
    country: PL

    Ładnie to tak? ;)))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl
    gg: 2539349

  • 12. Data: 2003-06-24 15:23:49
    Od: t...@p...onet.pl

    > [...]
    >
    > inetnum:      195.136.60.0 - 195.136.60.255
    > netname:      BSK-NET
    > descr:        Bank Slaski
    > descr:        ul.Koszarowa 6A
    > descr:        Katowice
    > country:      PL
    >
    > Ładnie to tak? ;)))
    >
    > --
    > ukłony - skowi
    > skowi (at) gazeta pl
    > gg: 2539349

    Może Pan Maciek24 zechce odpowiedzieć. CZEKAMY. Tensor1

  • 13. Data: 2003-06-25 20:15:23
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > [...]
    >
    > inetnum: 195.136.60.0 - 195.136.60.255
    > netname: BSK-NET
    > descr: Bank Slaski
    > descr: ul.Koszarowa 6A
    > descr: Katowice
    > country: PL
    >
    > Ładnie to tak? ;)))

    Ano bardzo nieladnie - ten bank juz jest z glowy, a mialem sie wybrac i
    porozmawiac

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 14. Data: 2003-07-01 14:04:11
    Od: m-s <m...@w...pl>

    On Fri, 20 Jun 2003 21:46:40 +0200, "wcale_nie" <m...@g...pl> wrote:

    ja rozwazam PKO BP lub BPH_PBK - w obu kredyt w PLN

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 15. Data: 2003-07-01 14:04:13
    Od: m-s <m...@w...pl>

    On 22 Jun 2003 14:27:32 +0200, p...@p...onet.pl wrote:

    >Zajrzyj na stronę www.expander.pl pod usługi bankowe. Jest tam dość dobre
    >porównanie kredytów, kalkulatory kredytowe złotowe i walutowe, porównanie
    >kredytu walutowego ze złotowym.
    nie sa obiektywni IMO, ale mozna do nich zadzwonic i pytac do bolu
    a jeszcze lepiej wybrac sie osobiscie, personel oceniam na kompetentny
    choc tez stronniczy - ale jak wiesz czego chcesz to idzie sie dogadac
    ;-)

    >Aha- należy pytać osobiście w bankach i tu ciekawostka! w różnych oddziałach
    >tego samego banku proponują inne warunki (różnica w prowizji do 1,5%).
    roznice miedzy oddzialami to normalka, maja pewna swobode
    polecam dyskusje na poziomie kierownika/naczelnika - nizszy personel
    nie ma mocy decyzyjnej

    no i obowiazkowo bardzo (!) uwazna lektura umowy zanim sie zdecydujesz

    Pozdrowionka
    mira-s