  • 1. Data: 2003-06-20 17:48:26
    Temat: Karty w Egipcie?
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Ma ktos moze jakies doswiadczenia z kartami w Egipcie?
    Czy oplaca sie placic KK, czy lepiej wybierac gotowke z bankomatow, a moze
    lepiej wziasc kaske.
    Mam do dyspozycji:
    KK VC - BZ WBK
    KK VC - mBank
    VE Invest Bank
    VE mBank

    Z gory dziekuje za opinie.
    Fajas

  • 2. Data: 2003-06-20 19:21:10
    Temat: Re: Karty w Egipcie?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zajzyj na

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&threadm=b9oajt%24
    qsr%241%40inews.gazeta.pl&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3D
    raport%2Bz%2Begiptu%26hl
    %3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3Db9o
    ajt%2524qsr%25241%2540in
    ews.gazeta.pl%26rnum%3D1

    jak cos to pisz na priv :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-06-20 19:23:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    ups :)

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&selm=b9oajt%24qsr
    %241%40inews.gazeta.pl

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-06-21 05:30:39
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&selm=b9oajt%24qsr
    > %241%40inews.gazeta.pl
    A na koniec - jesli do Egiptu to najlepiej z $ w garsci - 1$ = ok 5,9 LE
    100 L.E przy średnim kursie $ 3,9 kosztowało by nas w PLN 66,3
    > JaKi

    I to jest prawda. Rzadko się o tym pisze, ale przy większych sumach (np
    100-200k USD) opłaca się wymieniać prywatnie. Od polskiego instruktora
    nurkowania dowiedziałem się gdzie, poszedłem do kafejki internetowej i
    wymieniłem. Niby 5% to niewiele, ale jak płaciłem za tydzień nurkowania 4
    osób kilkaset dolarów, więc za to można było się nieźle zabawić.

    Malwiak

  • 5. Data: 2003-06-21 09:19:55
    Temat: Re: Karty w Egipcie? - ojedno k za dużo
    Od: "malwiak" <m...@p...onet.pl>

    > 100-200k USD) opłaca się wymieniać prywatnie. Od
    > Malwiak

    Sorry chodziło oczywiście o 100-200 USD.

    pozdr

    Malwiak