  • 31. Data: 2016-05-29 21:34:02
    Temat: Re: lista placówek poczty polskiej na których można płacić kartami
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    cef wrote:

    > Chyba nie dotarł do Ciebie mój zamysł.
    > Napisałem to właśnie z myślą o karcie Payback.
    > Jak ktoś nie potrafi napisać jaki ma superprodukt -
    > kartę czy rachunek i nie potrafi tego zdefiniować, to
    > albo jest to coś dostępne jedynie
    > dla specyficznej grupy klientów czy wybranej,
    > i niech to napisze zamiast się wymądrzać.
    > Takie przechwałki mnie po prostu smieszą.

    Taki kierunek popieram.

    --
    Wysłane z pola.

  • 32. Data: 2016-06-04 22:36:57
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 17:38:50 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
    > rok temu zapowiedziano że na początek 200 placówek
    > pocztowych (domyślam się że w dużych miastach)
    > będzie miało możliwość płatności kartowych za zmaczki
    > pocztowe - docelowo 4700 pkt.
    >
    > Nie mogę nigdzie znaleźć listy tych 200 placówek
    > czy ktoś wie, gdzie takowa lista jest dostępna?

    Witam,

    tutaj jakaś g*wnoburza się rozpętała, a na tytułowe pytanie nie widać odpowiedzi. Czy
    ktoś z obecnych dotarł do listy tychże 200 placówek prowadzących ten pilotażowy
    program płatności kartą ?

  • 33. Data: 2016-06-05 10:46:46
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 22:36, m...@g...com pisze:

> [...]
    Czy ktoś z obecnych dotarł do listy tychże 200 placówek prowadzących ten pilotażowy

    Pewnie nie ma takiej listy i tyle.
    Poczta na swojej stronie informuje tylko o "bankomacie na poczcie"
    A może wejdą w to?
    http://prnews.pl/wiadomosci/wkrotce-w-urzedzie-zapla
    cisz-smartfonem-3534847.html

    Sławek

  • 34. Data: 2016-06-05 19:48:12
    Od: mm <m...@n...net>

    tutaj cos jest o Dolnym Śląsku:
    http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/na-pocz
    cie-zaplacisz-karta-gdzie-na-dolnym-slasku-lista-pla
    cowek,10040048/

  • 35. Data: 2016-06-05 20:09:29
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 19:48, mm pisze:
    > tutaj cos jest o Dolnym Śląsku:
    > http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-slask/a/na-pocz
    cie-zaplacisz-karta-gdzie-na-dolnym-slasku-lista-pla
    cowek,10040048/

    O, POSy od PKPBP.
    To pewnie i BLIKa będą obsługiwać.

    Sławek