  • 1. Data: 2003-06-11 17:48:25
    Temat: limit wyplaty w Niemczech ?
    Od: "ciekawski" <c...@c...ciekawski>

    Witam,

    zakladajac ze na mojej karcie nie mam limitu dziennych wydatkow badz wyplat,
    chcialem dowiedziec sie, jaki jest gorny limit jednorazowej wyplaty w
    bankomacie w Niemczech?

    1000 Euro ?
    5000 Euro ?
    nie ma limitu ?

    z gory dzieki za odpowiedz,
    "ciekawski"

  • 2. Data: 2003-06-11 18:03:26
    Temat: Re: limit wyplaty w Niemczech ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ciekawski wrote:
    > 1000 Euro ?
    > 5000 Euro ?
    > nie ma limitu ?

    Ciekawski powiadasz ;)
    Limit zapewne ograniczony jest przez prawa fizyki - to znaczy
    maksymalna nominal bankotu euro x ile ich sie jednorazowo zmiesci w
    otworze bankomatu (30?) ?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-12 08:46:09
    Od: "ciekawski" <c...@c...ciekawski>

> [...]
    > Limit zapewne ograniczony jest przez prawa fizyki - to znaczy
    > maksymalna nominal bankotu euro x ile ich sie jednorazowo zmiesci w

    nicka nie wymyslilem z mysla o tym pytaniu :-)
    Szczerze powiedziawaszy myslalem, ze jest jakis limit i nie mozna pojsc do
    bankomatu i wyplacic sobie np. jednorazowo z jednej karty 15 tys Euro...
    Choc na prawde nie wiem, jak to jest, rowniez z Polsce....

    "ciekawski"

  • 4. Data: 2003-06-12 08:49:32
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >Limit zapewne ograniczony jest przez prawa fizyki - to znaczy
    >maksymalna nominal bankotu euro x ile ich sie jednorazowo zmiesci w
    >otworze bankomatu (30?) ?

    Fizycznie zmieściło mi się (w Polsce, bankomat PKO BP)40 banknotow. Glupia
    maszyna wyplula 2000zł po 50 ;-)

    Pzdr,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów