  • 1. Data: 2003-06-11 17:44:52
    Temat: VW - e-direct już mam !!!
    Od: "raptor" <r...@w...pl>

    No proszę jak szybko przyszło...
    W zeszły poniedziałek byłem na poczcie a dziś listonosz przyniósł pakiecik..
    zresztą całkiem gustowny jak na darmowe konto :-)
    Na razie zagłębiam się w lekturę instrukcji i obsługi...potem postaram się
    trochę potestować o czym nie omieszkam napisać :-)

    Rap.

  • 2. Data: 2003-06-11 17:56:00
    Temat: Re: VW - e-direct już mam !!!
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    No, ja tez juz mam przesylke, ale na razie nic nie zrobisz :)
    Jeszcze 3 przesylki przyjda - karta, PIN do karty i telekod. Bez telekodu
    nie aktywujesz tokena i karty. A wiec - jeszcze trochę cierpliwosci :))

    pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-06-11 18:17:56
    Od: "Gooral" <a...@...podpisie.pl>

    > No, ja tez juz mam przesylke, ale na razie nic nie zrobisz :)
    > Jeszcze 3 przesylki przyjda - karta, PIN do karty i telekod. Bez telekodu
    > nie aktywujesz tokena i karty. A wiec - jeszcze trochę cierpliwosci :))

    Nieprawda - ja już aktywowałem token - według instrukcji trzeba zadzwonić i
    po sprawie - zrobiłem parę przelewów - miłe zaskoczenia bo te zdefiniowane w
    koncie Plus pojawiły się w e-direkt.

    Piotr

  • 4. Data: 2003-06-11 19:14:31
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Nieprawda - ja już aktywowałem token - według instrukcji trzeba zadzwonić
    > po sprawie - zrobiłem parę przelewów - miłe zaskoczenia bo te zdefiniowane
    > koncie Plus pojawiły się w e-direkt.

    Nieprawda - bez telekodu nic nie zrobisz ! Trzeba zadzwonic, wbic telekod,
    zmienic telekod, podrzec koperte ze starym telekodem, polaczyc sie z
    operatorem i dopiero jest po sprawie !! A i jeszcze warto przy okazji
    pozmieniac limity, tak jakby ktos niezauwazyl !!!

    Poza tym calkiem mily ten bank, calkiem, calkiem... juz przelalem tam kilka
    kPLN z banku tracacego ostatnio na potege reputacje.

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2003-06-11 19:48:28
    Od: "raptor" <r...@w...pl>

    > Nieprawda - bez telekodu nic nie zrobisz ! Trzeba zadzwonic, wbic telekod,
    > zmienic telekod, podrzec koperte ze starym telekodem, polaczyc sie z
    > operatorem i dopiero jest po sprawie !!

    zgadza się - skoro w instrukcji jest napisane że TELEKOD służy do
    identyfikacji to bez niego nic nie można zrobic .. tak się dowiedziałem na
    infolinii i myślę, że nie ma sensu co do tego się spierać vlinkami :-). A
    telekod ma przyjść na dniach.

  • 6. Data: 2003-06-12 10:25:14
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    No, juz dostalem telekod, token aktywny, podobnie jak przedmówca - kilka
    kPLN wedruje na konto :)
    pzdr
    Seb

  • 7. Data: 2003-06-12 11:00:33
    Od: "Pit" <p...@...pl>

    > Nieprawda - ja już aktywowałem token - według instrukcji trzeba zadzwonić
    > po sprawie - zrobiłem parę przelewów - miłe zaskoczenia bo te zdefiniowane
    > koncie Plus pojawiły się w e-direkt.

    Ja zadzwoniłem wczoraj, miła pani powiedziała, że aktywuje mi token, po tym
    jak powiedziałem, że dostałem dopiero przesyłkę startową, przełączyła mnie
    do drugiej miłej pani, które mi tokenu jednak nie aktywowała, bo muszę
    czekać na pozostałą część przesyłki, więc coś kręcą lub nie mają nie do
    końca wyszkolonych operatorów...

    --
    Pozdrawiam!
    Piotrek <> p...@...pl

  • 8. Data: 2003-06-12 11:36:56
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    > do drugiej miłej pani, które mi tokenu jednak nie aktywowała, bo muszę
    > czekać na pozostałą część przesyłki, więc coś kręcą lub nie mają nie do

    Nie, IMHO wszystko OK. Nie kazdy token jest tokenem pierwszym, ludzie
    wymieniają z najrozniejszych powodow. (zagubienie, juz slaba bateria itp.)

    Seb

  • 9. Data: 2003-06-12 13:18:39
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    (zagubienie, juz slaba bateria itp.)

    > Seb

    Ja w swoim z ePKO sam baterię wymieniłem, kosztowała 9 zł. w kiosku.

  • 10. Data: 2003-06-12 14:18:23
    Od: m...@p...onet.pl

    Też już dostałem elegancki segregator z tokenem. Segregator podobny do tego z
    Inteligo. Tylko, że tam wszystko dali na tacy w jednej przesyłce. Kartę i PIN
    dostałem w osobnych kopertach. Karta ważna jest dwa lata i raczej design jej nie
    powala na nogi. Jedyna ciekawostka to wytłoczony numer kontaktowy na pasku
    magnetycznym. Czy jeszcze jakaś inna karta ma coś wypisanego na pasku?

    A teraz pytanie o numer rachunku. Nieznacznie różni się mój numer konta e-direct
    od Plus Konta. Różnica wystąpiła na końcu.
    W Plus Koncie mam taki numer:
    21300004-xxxxxxxx-27004-020
    a w koncie e-direct tak:
    21300004-xxxxxxxx-27004-021 01

    I ważna jest tu spacja przed dwoma ostanimi cyframi! Wprowadziłem to już do
    mBanku i Lukasa - o.k., przyjęło. LGnet jednak na pojawiającą się spację nie
    zareagował i połączył mi ostatnie cyfry w całość (02101). Czy wysyłając przelew
    na tak zarejestrowany numer, trafi do celu?