  • 1. Data: 2003-06-11 18:34:51
    Temat: kredyt odnawialny a KK- PKO BP
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zastanawiam się, czy ma sens staranie się o KK w banku, w którym mam już
    kredyt odnawialny? Chodzi o PKO BP. Czy może spożytkować czas na inny bank.
    Może jednak te dwie sprawy nie mają nic do siebie. Jakie są Wasze opinie, a
    może komuś udało się mieć w jednym banku te dwie rzeczy jednocześnie? :-)).

    Wiola

  • 2. Data: 2003-06-13 09:34:19
    Temat: Re: kredyt odnawialny a KK- PKO BP
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    opinie, a
    > może komuś udało się mieć w jednym banku te dwie rzeczy jednocześnie?
    :-)).

    W PKO BP SA jest Łatwo dostać także wypukłą KK, więc jest to dobre
    rozwiązanie la tych, którzy nie mogą spełnić wymagań w innych bankach.
    KK z PKO BP jest dobrym produktem, jedyną wadą jest brak podglądu przez
    net.