  • 1. Data: 2002-03-28 12:07:41
    Temat: likwidacja karty VC Pekao SA
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Witam... pare dni temu "dostalem" w swoim banku karte kredytowa VC. Od
    czerwca ubieglego roku posiadam VC zlotowkowa w Pekao SA. Poniewaz ta karta
    nie bedzie mi juz potrzebna chcialbym sie jej pozbyc. Czy ktos wie jak
    wyglada procedura "oddawania" karty VC debetowej w Pekao SA?? Od 2 miesiecy
    nie dokonywalem zadnych transakcji. Saldo karty oczywiscie jest juz
    aktualne. Czy bank zwroci mi kwote gwarancyjan (500zl)?? Z gory dziekuje za
    pomoc.

    P.S Wesolych i pogodnych swiat ;)!!!!

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-03-28 16:33:30
    Temat: Re: likwidacja karty VC Pekao SA
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie dokonywalem zadnych transakcji. Saldo karty oczywiscie jest juz
    > aktualne. Czy bank zwroci mi kwote gwarancyjan (500zl)?? Z gory dziekuje za

    dostaniesz kwote gwarancyjną. jak mam walutową i wydaje się być lepsza od
    złotowej.

  • 3. Data: 2002-03-28 21:00:37
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie dokonywalem zadnych transakcji. Saldo karty oczywiscie jest juz
    > aktualne. Czy bank zwroci mi kwote gwarancyjan (500zl)?? Z gory dziekuje

    Co to jest kwota gwarancyjna ?
    Czy to jest cos w rodzaju kaucji w razie gdybys okazal sie zlodziejem ?
    Moim zdaniem bank musi miec tupet zadajac czegos takiego. W bankach z
    ktorych uslug korzystam nikt nigdy nie wspominal o jakiejkolwiek kwocie
    gwarancyjnej.

    AO

  • 4. Data: 2002-03-29 10:17:15
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Moim zdaniem bank musi miec tupet zadajac czegos takiego. W bankach z
    > ktorych uslug korzystam nikt nigdy nie wspominal o jakiejkolwiek kwocie

    jak masz eurokonto vip, eurokonto 6 mieś, albo inny rachunek 12 mieś to nie
    pobierają kwoty gwarancyjnej:)))

  • 5. Data: 2002-03-29 10:31:57
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > jak masz eurokonto vip, eurokonto 6 mieś, albo inny rachunek 12 mieś to nie
    > pobierają kwoty gwarancyjnej:)))

    Nie do końca się z tym zgadzam. Są dodatkowe uwarunkowania - regularne
    zasilanie Eurokonta, umowa o pracę na czas nieokreślony itp.
    Proponuje poczytać regulamin tej karty. W Internecie na stronie PEKAO nie
    podają wszystkich szczegółów...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2002-03-29 18:13:37
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    VC Pekao- zatrudnienie ?
    Płacisz 500zł kaucji na rok (potem Ci zwracają), wystepujesz o kartę i nie musisz
    mieć u
    nich konta.
    Jak Ci panienka w oddziale tak powiedziała, to ją wyprostuj.
    Do karty debetowej potrzebne zaświadczenie o zatrudnieniu- pierwsze słyszę ???
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-29 20:19:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > zasilanie Eurokonta, umowa o pracę na czas nieokreślony itp.
    > Proponuje poczytać regulamin tej karty. W Internecie na stronie PEKAO nie

    Nic takiego w regulaminie TEJ karty nie ma.

    Niczego nie trzeba regularnie zasilac, ba, eurokonta mozna nawet w
    ogole nie posiadac, i nikogo nie obchodza zadne umowy o prace czy ich
    brak.

    MJ

  • 8. Data: 2002-03-29 23:28:50
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    doklanie.. zgadzam sie w 100 % ... teraz pytanie... czy jakis inny bank poza
    Pekao wydaje karte debetowa VC przy takich samych warunkach (np. jakas
    kaucja.. bez potrzeby zaswiadczenia o zatrudnieniach) ?? Mam konto w BZWBK..
    zlozylem podanie o karte VC debetowa i niestety mi odmowiono. Brak
    udokumentowanych dochod... a wydawalo mi sie nie ma nic o tym w regulaminie
    :(

    Pozdrawiam,

    Czapla

    Wesolych i pogodnych swiat !!!

  • 9. Data: 2002-03-30 06:08:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nic takiego w regulaminie TEJ karty nie ma.
    >
    > Niczego nie trzeba regularnie zasilac, ba, eurokonta mozna nawet w
    > ogole nie posiadac, i nikogo nie obchodza zadne umowy o prace czy ich
    > brak.

    Po raz kolejny ludzie udowadniają, że nie wiedzą o VC pekao nic i mylą ją z chargową
    VConcerto...
    Nie trza się denerwować ;-)
    Grzegorz