  • 1. Data: 2009-07-13 14:00:31
    Temat: letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc
    zbędne nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już trochę
    przesada...
    chętny jestem do poznania DB24net, papiery przysłali, ale czy odeślę?
    może byłby ktoś miły z zerowym saldem...

    do odstrzału poszły dziś bezpośrednio w placówce, obok powód zamknięcia
    BZWBK, bezpłatne:allekarta, upierdliwe logowanie, przelewy płatne 50gr,
    jedna wypłata z KO, upierdliwe logowanie
    CITI, bezpłatne KO, kiepski procent
    ING: bezpłatne, upierdliwe logowanie, kiepski procent
    LUKAS, bezpłatne, kiepski procent, brak alternatywy dla tokena
    POLBANK, bezpłatne, mułowaty i wadliwie działający system internetowy,
    motanie z certyfikatem

    wkrótce polecą volkswagen i alior
    brak funkcjonalności dla mnie i uperdliwe logowanie

    na placu boju pozostaną (bez żadnych opłat)
    PODSTAWA:
    1. mbank: wygoda, kredytówka (jakieś promo), debetówka
    2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
    3. openfinance: lokaty dlugoterminowe
    4. getin: w końcu coś trzeba mieć na miejscu, procent też niczego sobie,
    brak kolejek

    DODATKI:
    5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp
    6. pekaosa: jak franczyz getina zamknięty to rezerwa jest, jednak często z
    kolejkami
    7. pocztowy: kasę wypłacić raz w miesiącu w każdym zadupiu i wpłacać
    bezpłatnie

  • 2. Data: 2009-07-13 16:13:59
    Temat: Re: letnie porządki ;p - po h.. trzymać tyle tych kont ;)
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Lip, 16:00, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
    gremialnie całą familią.

  • 3. Data: 2009-07-13 16:41:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > do odstrzału poszły dziś bezpośrednio w placówce, obok powód zamknięcia
    > BZWBK, bezpłatne:allekarta, upierdliwe logowanie, przelewy płatne 50gr,
    > jedna wypłata z KO, upierdliwe logowanie

    mozna wylaczyc maskowane haslo, ja (nie wiem jak) to zrobilem :)
    Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
    tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa
    konczy i to bez przekierowania
    na formularz logowania

    > 2. eurobank: niezły procencik, bez tokena KONTO BAJKA :)
    z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze

    > DODATKI:
    > 5. inteligo: bezpłatnie i szybko pomiędzy pkobp

    ale platnie do wszystkich innych bankow

    P.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 4. Data: 2009-07-13 17:21:57
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > konta są bezpłatne, ale nigdy nic nie wiadomo kiedy coś im odwali, więc zbędne
    > nieużytki postanowiłem pousuwać, poniekąd to hobby, ale to już trochę
    > przesada...

    Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem
    go glownie to splacania Amexa :/

  • 5. Data: 2009-07-13 19:06:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "szczurwa"
    a.googlegroups.com

    > Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
    > gremialnie całą familią.

    He, he, he nie z lektury Twoich postów na grupie, nie sądziłeś, że aż tak
    bardzo zaleźli Ci za skóre ;)

    PS.
    To może podzielisz się z nami informacji jakie banki uniknęły wyroku
    skazującego? ;)

  • 6. Data: 2009-07-13 19:54:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 09:13:59 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):

    > Mnie też ostatnio naszło. Do piachu idzie toyota i alior, ten ostatni
    > gremialnie całą familią.

    Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
    kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
    zwrotem opłaty...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2009-07-13 20:03:00
    Od: g...@o...pl

    > Ja za to rezygnuje z Mille, bo wprowadzaja oplate za konto student, a uzywalem
    > go glownie to splacania Amexa :/

    Moja mama po ośmiu czy dziesięciu latach wypisała się z KredytBanku :)

    Miała tam konto z braku wyboru (do wyboru było chyba tylko jeszcze PKO i WBK),
    ale teraz otworzyli EB.

  • 8. Data: 2009-07-13 20:35:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Czemu tniesz Aliora? Ja własnie się zacząłem zastanawiać nad zmianą, bo
    > kończy mi się bezpłatne konto w Multi, a jak czytam o tych jazdach ze
    > zwrotem opłaty...

    Jak dla mnie to jakość obsługi w Alior dla zwykłego klienta jest
    znacznie lepsza niż Multibankowy Aqaurius. Oferta też bez porównania na
    korzyść Alior (chyba, że w Multi masz taryfę AQ Intensive to wtedy masz
    podobnie co w Alior).

    Ja już z rachunkiem przeniosłem się do Alior. Aktualnie jestem w trakcie
    wyrabiania KK. Decydujące dla przyszłości Aliora jako głównego banku dla
    mnie będzie to jak potoczy się to wyrabianie karty.

    Reasumując w Alior mam :
    1) Oprocentowany ROR,
    2) Bezpłatne wszystkie bankomaty,
    3) KK z 1% zwrotem tego co wydam,
    4) Wyższą jakość obsługi,
    5) Wiele rzeczy bezpłatnych, które w Multi są płatne (np. wpłata/wypłata
    w oddziale banku).

    Za wszystko to płacę 3 PLN miesięcznie. Odsetki z ROR wyrównują tę
    opłatę z nawiązką, więc pod względem kosztów wychodzi to korzystniej niż
    Multi, a co do oferty to możesz sam porównać na podstawie ww. co
    wychodzi lepiej :)

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-07-13 20:46:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h3fo58$gkr$1@inews.gazeta.pl...

    > mozna wylaczyc maskowane haslo, ja (nie wiem jak) to zrobilem :)
    e tam, nie wiesz... nawijaj jak to zrobiłeś!! ;>

    > Nie wiem czemu ale nie kasuja mi za przelewy z tego konta (allekarta),
    tak samo, Konto24.pl do allekarty? jest jak byk w toip, przyjrzyj się
    historii konta, prowizja jest naliczana w innym terminie, nie pamiętam
    dokładnie zasad naliczania, chodzi oczywiście o zewnętrzne

    > tylko z wydajesz zarabiasz , ale fakt ciezki system, i szybko sie sejsa
    > konczy i to bez przekierowania
    > na formularz logowania
    zawsze można autoodświeżanie w operze ;p

    > z tokenem sprzetowym o wiele wygodniejsze
    płatnym! a eurob mi służy wyłącznie do oszczędności
    porobiłem zaufane i dowidzenia tokenku, VERY, VERY, VERY HAPPY!!! :)

    > ale platnie do wszystkich innych bankow
    i to słono - rymik na dobranoc
    podręczna drobna kwota
    czasami na wagę złota
    szczególnie w weekendy
    bo tylko da się tędy

  • 10. Data: 2009-07-13 20:46:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja już z rachunkiem przeniosłem się do Alior. Aktualnie jestem w trakcie
    > wyrabiania KK. Decydujące dla przyszłości Aliora jako głównego banku dla
    > mnie będzie to jak potoczy się to wyrabianie karty.

    W Aliorze nie trzymam pieniedzy, nie mam żadnych rachunków, ale zdecydowałęm
    się przed miesiącem na KK Aliora. Wyrabianie karty wygladało tak:

    1.W czwartek jestem w banku z zaświadczeniem o zatrudnieniu i zarobkach.
    Uprzejma Pani wypełnia wniosek o kartę i limit kredytowy.
    2. W piątek telefon od Miłej Pani z informacją o akceptacji wniosku z
    żądanym przeze mnie limitem.
    3. W poniedziałek podpisuje umowę.
    4. W piątek karta kredytowa w mojej skrzynce pocztowej.

    Czyż trzeba więcej bym był zadowolony?

    wiatrak