  • 1. Data: 2009-07-13 10:45:11
    Temat: Co zamiast mBank?
    Od: Netx <g...@g...pl>

    Poproszę o polecenie banku z funkcjonalnością:
    - dostęp do konta i lokat lub rachunków oszczędnościowych przez Internet
    - *bez siupów typu znikające środki z konta, nieprawidłowo naliczane
    obciążenia itp.*
    - możliwie tani w korzystaniu
    - byłoby super jakby była karta wirtualna
    - mało niepokojących informacji o banku i jego kondycji

    W kontekście http://tinyurl.com/lzow7b chciałbym przenieść większą część
    środków z mBank (więc przydałyby się lokaty lub rachunek oszczędnościowy)

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-13 11:08:05
    Temat: Re: Co zamiast mBank?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W kontekście http://tinyurl.com/lzow7b chciałbym przenieść większą część
    > środków z mBank (więc przydałyby się lokaty lub rachunek oszczędnościowy)

    Jeśli to główny powód, to naprawdę nie ma takiej potrzeby.

  • 3. Data: 2009-07-13 11:38:34
    Od: Mieczyslaw Janiszewski <m...@g...com>

    On 13 Lip, 12:45, Netx <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > W kontekściehttp://tinyurl.com/lzow7bchciałbym przenieść większą część
    > środków z mBank (więc przydałyby się lokaty lub rachunek oszczędnościowy)

    Eurobank:
    konto online: 5,05%
    rachunek oszczędnościowy: 6,06% z kapitalizacją codzienną

  • 4. Data: 2009-07-13 12:53:14
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Poproszę o polecenie banku

    Zapoznaj się z ofertą
    KONTO Z LWEM Direct w Banku Śląskim

  • 5. Data: 2009-07-13 12:59:03
    Od: Netx <g...@g...pl>

    Mieczyslaw Janiszewski pisze:
    > Eurobank:
    > konto online: 5,05%
    > rachunek oszczędnościowy: 6,06% z kapitalizacją codzienną

    Może bym się zdecydował, ale jak patrzę na tą grupę to widzę że nie
    obywa się w Eurobanku bez "siupów" typy nieuzasadnione naliczanie opłat
    i innych nie mniej denerwujących, np. posty
    Dodatkowo karta "nie-kredytowa" jest bez chipa (w mBanku mam z chipem)

    Przy okazji jak ktoś wie to mam pytanie czy bez umowy kredytowej mogę w
    Eurobanku dostać kartę działającą z Paypalem?
    Np. w mBanku mam do tego eKartę, którą mogę sobie naładować przed
    transakcją i rozładować potem.

  • 6. Data: 2009-07-13 13:01:24
    Od: Netx <g...@g...pl>

    MarekZ pisze:

    > Jeśli to główny powód, to naprawdę nie ma takiej potrzeby.

    Może sobie daruję, bo jak przeglądam oferty innych banków to w kwestii
    udogodnień trochę im brakuje: a to nie ma karty "e" (wirtualnej,
    preładowanej), a to podstawowa karta jest bez chipa itp.

  • 7. Data: 2009-07-13 13:02:52
    Od: Netx <g...@g...pl>

    A czy Volkswagen Bank Direct działa bezproblemowo?

    I czy podstawowa karta (bez umowy kredytowej) może być podpięta pod PayPala?

  • 8. Data: 2009-07-13 13:03:44
    Od: Netx <g...@g...pl>

    > Zapoznaj się z ofertą
    > KONTO Z LWEM Direct w Banku Śląskim

    Dziękuję, zaraz poczytam na necie.

  • 9. Data: 2009-07-13 13:25:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Netx" <g...@g...pl> wrote in message
    >A czy Volkswagen Bank Direct działa bezproblemowo?
    >
    > I czy podstawowa karta (bez umowy kredytowej) może być podpięta pod
    > PayPala?

    W Volkswagenie karta VE nie jest dostosowana do platnosci w sieci.

  • 10. Data: 2009-07-13 13:47:52
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 13, 3:25 pm, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > "Netx" <g...@g...pl> wrote in message

    > W Volkswagenie karta VE nie jest dostosowana do platnosci w sieci.

    Hmm z debetowek na naszym rynku to placic w necie mozna Polbankowymi,
    Aliorowymi [tylko nowe Mastercardy Debit], Toyota i BZ WBK czy cos
    jeszcze...?