  • 1. Data: 2009-07-13 08:39:28
    Temat: jaki kredyt na samochód?
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,

    Czy możecie doradzić mi gdzie najkorzystniej zaciągnąć kredyt w wysokości ok.
    8-10 000 PLN na 3 lata.
    Chciałbym kupić używany (10-12 lat) samochód, mam odłożone ok. 5000 PLN.

    Dzwoniłem do "swojego" banku i zaproponowali mi kredyt oprocentowany RRSO
    20,73% (16,9% + opłata przygotowawcza 250 zł) - wydaje mi się, że to dużo,
    szczególnie, że na KK w tym samym banku transakcja gotówkowa jest
    oprocentowana 19,9%.

    Co radzicie?

    scholastyk

  • 2. Data: 2009-07-13 16:50:32
    Temat: Re: jaki kredyt na samochód?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 20,73% (16,9% + opłata przygotowawcza 250 zł) - wydaje mi się, że to dużo,
    > szczególnie, że na KK w tym samym banku transakcja gotówkowa jest

    a pytałeś ile kosztuje kredyt w koncie w Twoim banku? to rozwiązanie
    zwykle bywa najtańsze...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-07-14 09:44:17
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > a pytałeś ile kosztuje kredyt w koncie w Twoim banku? to rozwiązanie
    > zwykle bywa najtańsze...

    Dzięki za podpowiedź.
    Dzwoniłem i okazało się że kredyt w koncie oprocentowany jest na 14,9% + 1,5%
    limitu opłaty na początek i potem co roku 1% za odnowienie :(
    Więc pewnie w rezultacie wychodzi podobnie drogo.

    Czy rzeczywiście nie ma tańszego sposobu? :(((

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 4. Data: 2009-07-14 18:42:03
    Od: Piona <e...@w...pl>

    scholastyk pisze:
> [...]
    > 8-10 000 PLN na 3 lata.
    > Chciałbym kupić używany (10-12 lat) samochód, mam odłożone ok. 5000 PLN.

    Co Ty kupujesz? Za 10 tys + 5 =15 000pln. Za 15 chcesz kupić
    12 letni samochód???
    Przecież w tych pieniądzach kupisz spokojnie 6,7 letni.
    Gdybyś szukał kredytu na kilkuletni (13 lat maks w momencie
    zakończenia kredytu ) to mógłbym ci zaproponować kredyt 12%
    w skali roku (14 rrso).
    Jeżeli jednak to samochód 10-12 to rzeczywiście nie
    znajdziesz nic innego.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 5. Data: 2009-07-14 19:00:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piona pisze:
    > Co Ty kupujesz? Za 10 tys + 5 =15 000pln. Za 15 chcesz kupić 12 letni
    > samochód???
    > Przecież w tych pieniądzach kupisz spokojnie 6,7 letni.

    6 letnie Seicento ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-07-15 05:27:35
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Mithos pisze:

    > 6 letnie Seicento ?

    Nie przesadzaj. Ostatnio moja koleżanka kupiła Renault
    Megane z 2002 roku za 14 500 pln.
    Ja sam niedawno żonie kupiłem Seata Ibizę z 2000 roku za 11
    000 pln.
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 7. Data: 2009-07-15 06:40:23
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

> [...]

    > w skali roku (14 rrso).
    > Jeżeli jednak to samochód 10-12 to rzeczywiście nie

    Trochę NTG, ale ok.
    Potrzebuję duże auto rodzinne, najlepiej kombi. Pojemność silnika powyżej 1,8
    Na dzień dzisiejszy myślę o Peugeocie 406 albo Fordzie Mondeo.
    Auto ma kosztować do 12 000, resztę potrzebuje na opłaty typu ubezpieczenie,
    rejestracja itp.

    Pozdrawiam
    scholastyk