  • Data: 2003-07-21 12:20:45
    Temat: kursy walut stosowane przez Mastercard
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Wtajcie
    Swracam sie z bardzo konkretnym pytsniem: w jaki sposob dotrzec do informacji o
    kursach walut stosowanych przez Mastercard do przeliczania transakcji karta
    Maestro dokonywanych za granica (w tym przypadku chodzi mi o Slowacje i Wegry).
    Najprosciej mowiac: skad mam sie dowiedziec, ile zaplace ze swojego ROR-u za
    wyplacone w wegierskim lub slowackim bankomacie forinty lub korony, pomijajac
    wszelkie prowizje.