  • Data: 2003-07-21 15:09:38
    Temat: Ranking kursow kart on-line? (Bylo: kursy walut stosowane przez Mastercard)
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol Żwiruk napisał:

    > Skomplikowane?
    > Więcej o przeliczeniach w artykule "Szara strefa przeliczeń, czyli ile
    > zapłacisz za transakcje za granicą?":
    > http://www.kartyonline.net/art_4.html

    Ciekawe. W zwiazku z tym mam wakacyjna propozycje, zeby w jakims
    serwisie dodac ranking on-line roznych kart VE / ME / VC / MC. Wyobrazam
    to sobie tak, ze kazdy moglby dopisac do formularza wyniki
    przeprowadzonych przez siebie testow (data, typ karty, kwota, kraj), a
    inni mogliby zobaczyc (na wspolnym zestawieniu/porownaniu) jakimi
    kartami najlepiej placic w danym kraju.

    Sa chetni na udostepnienie takiego serwisu? Mysle ze zwlaszcza w okresie
    wakacyjnym bylby przydatny.

    Miko