  • 1. Data: 2003-02-15 21:38:38
    Temat: kupowanie zagranica
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    moze nie na temat grupy ale jezeli ktos zechce mi pomoc to prosilbym o podanie
    sprawdzonych sklepow z elektronika, kosmetykami i ciuchami. i jak wyglada
    sprawa z clem i innymi oplatami jezeli takowe sa.
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan

  • 2. Data: 2003-02-16 14:35:57
    Temat: Re: kupowanie zagranica
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > sprawdzonych sklepow z elektronika, kosmetykami i ciuchami. i jak wyglada
    > sprawa z clem i innymi oplatami jezeli takowe sa.

    Jeśli chodzi o kosmetyki to
    http://secure.strawberrynet.com/strawberrynetmain.as

    Cło: zakupy do 80 Euro nie są clone. Innych opłat brak (nawet wysyłki).

    TM

  • 3. Data: 2003-02-16 14:48:40
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Użytkownik wrote:
    > Jeśli chodzi o kosmetyki to
    > http://secure.strawberrynet.com/strawberrynetmain.as
    >
    > Cło: zakupy do 80 Euro nie są clone. Innych opłat brak (nawet
    > wysyłki).

    A dlaczego 80 Euro? Zdaje się, że kiedyś limit wynosił 70 Euro,
    ale od dłuższego czasu jest to 20 Euro...

    Pozdrawiam,
    Przemo

  • 4. Data: 2003-02-16 15:35:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > A dlaczego 80 Euro? Zdaje się, że kiedyś limit wynosił 70 Euro,
    > ale od dłuższego czasu jest to 20 Euro...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Przemo

    Głowy nie daję, ale stosowane są (było w 2002, kiedy robiłem zakupy) przepisy
    wynikające z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 7 grudnia 2001 r. w
    sprawie zwolnienia od cła towarów przywożonych w bagażu osobistym podróżnego
    (Dz. U. Nr 148, poz. 1651). Tam pojawia się kwota 80 euro.

    Mój rachunek to było jakieś 60 dolków i cło nie było naliczone. Na piaczaciach
    urzędu celnego było wpisane UPOMIMEK czy coś w tym stylu.

    TM

  • 5. Data: 2003-02-16 17:04:30
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > http://secure.strawberrynet.com/strawberrynetmain.as
    >
    > Cło: zakupy do 80 Euro nie są clone. Innych opłat brak (nawet
    > wysyłki).

    to co, nie zpałace nic za przesłanie do mnie zakupów?

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...

  • 6. Data: 2003-02-16 17:18:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2oge8$91p$1@topaz.icpnet.pl, Metaxa <m...@s...pl>:

    > to co, nie zpałace nic za przesłanie do mnie zakupów?

    Wielki napis na glownej stronie! Na żółtej kropce.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-16 18:18:04
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, t...@p...onet.pl napisał(a): ]

    >Cło: zakupy do 80 Euro nie są clone. Innych opłat brak (nawet wysyłki).
    >
    >TM

    a jak to clo pobieraja ?? przy odbiorze przesylki, czy jakos inaczej ? nigdy
    nie robilem zaqpow zagranica.
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan