  • 61. Data: 2010-05-06 10:44:30
    Temat: Re: ktos tu chcial greckie obligacje kupowac ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    schliesky <t...@m...pl> writes:

    > I to wina unii jest? Jak będziemy poza to nadrobimy dystans szybciej?

    Moglo by tak byc. Problem w tym, ze tu nie chodzi o to, co jest lepsze,
    tylko o to, co jest mniej zle. Z dwojga zlego niestety wole manipulantow
    z Brukseli od tych naszych - ze wzgledu na wielkosc i roznorodnosc UE
    mozliwosci tych z Brukseli, w przeliczeniu na osobe, sa mniejsze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 62. Data: 2010-05-06 21:50:00
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

> [...]
    > z Brukseli od tych naszych - ze wzgledu na wielkosc i roznorodnosc UE
    > mozliwosci tych z Brukseli, w przeliczeniu na osobe, sa mniejsze.

    Ja mam dokładnie tak samo. UE nie kocham miłością szczerą i
    bezkrytyczną, ale im więcej zostanie zdjęte z barków naszych polityków,
    tym lepiej.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 63. Data: 2010-05-07 05:57:15
    Od: "Olize" <o...@s...pl>

    Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam dokładnie tak samo. UE nie kocham miłością szczerą i
    > bezkrytyczną, ale im więcej zostanie zdjęte z barków naszych polityków,
    > tym lepiej.

    "I tak dopomóż Bóg".
    ale bez Partii Katolickiej.

  • 64. Data: 2010-05-07 09:48:57
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Olize <o...@s...pl> dared to write:

    > Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > "I tak dopomóż Bóg".
    > ale bez Partii Katolickiej.

    NTG

  • 65. Data: 2010-05-07 18:47:45
    Od: z <...@z...pl>

    > No to podaj ile z Polski wyssano, a ile wpompowano ?
    > Wygląda jednak, że Rydzyk ci coś wyssał.

    No dobra. Pewnie na papierze wygląda na plus tylko że...

    Na własne oczy widzę ja UE pompuje na ścianie wschodniej pieniądze w
    firmy (np. drukarnie) Innowacyjność, ekologiczność i takie tam slogany.
    Jedne firmy dostają 50-70% na nowe maszyny i się rozwijają a drugie
    które nie załapały się na biurokratyczny paragraf (nie dały w łapę komu
    trzeba - tak takie sa realia niestety) upadają bo nie są w stanie
    wytrzymać konkurencji z tak wysoko dotowanymi drukarniami.
    W efekcie więcej ludzi na bezrobociu (bo przecież przy nowych maszynach
    mniej potrzeba)
    Zamiast promować "wybrańców" i aż tak mocno ingerować w rynek trzeba
    zaufać ludziom i naturalnym procesom rynkowym.
    Ale skąd ci biurokraci w Brukseli mogą wiedzieć co jest tu dla nas
    najlepsze.
    Schozofremia do kwadratu. Socjalistyczna UE ręcznie steruje rynkiem jak
    jakiś dyktator. Mam nadzieję że steruje i jakiś to ma sens bo jak
    narazie wygląda na wolną amerykankę i przelewanie kasy swoje bandzie czy
    królikom jak kto woli.

  • 66. Data: 2010-05-08 07:25:19
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 07.05.2010 20:47, z wrote:

> [...]
    > wytrzymać konkurencji z tak wysoko dotowanymi drukarniami.
    > W efekcie więcej ludzi na bezrobociu (bo przecież przy nowych maszynach

    Fajna teoria, ale zauwaz, ze z bezrobociem stalo sie odwrotnie niz to,
    co piszesz - znacznie ono spadlo.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 67. Data: 2010-05-08 10:20:30
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Fajna teoria, ale zauwaz, ze z bezrobociem stalo sie odwrotnie niz to,
    > co piszesz - znacznie ono spadlo.

    Jest male klamstwo, duze klamstwo i statystyka.

    Po prostu coraz mniej osob kwalifikuje sie do rejestracji jako
    bezrobotny. Nie oznacza to, ze maja prace.

  • 68. Data: 2010-05-08 19:50:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 08.05.2010 12:20, krzysztofsf wrote:

    > Jest male klamstwo, duze klamstwo i statystyka.
    >
    > Po prostu coraz mniej osob kwalifikuje sie do rejestracji jako
    > bezrobotny. Nie oznacza to, ze maja prace.

    A w Klewkach kosmici wyladowali, i to jest fakt atentyczny potwierdzony
    przez Kofana Anana.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 69. Data: 2010-05-10 22:25:57
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > A w Klewkach kosmici wyladowali, i to jest fakt atentyczny potwierdzony
    > przez Kofana Anana.

    Taka sama to prawda jak to że UE wyrównuje szansy czy rozwija polską
    gospodarkę.
    Jak zobaczę ten rozwój to uwierzę.
    Tak jestem tendencyjny i nieobiektywny bo mieszkam w Polsce B
    Jestem wykwalifikowanym pracownikiem (specjalistą) z dziesięcioletnim
    doświadczeniem. Zarabiam 2kpln netto.
    Tak wiem mam stąd wyjechać. Taka jest polityka Unii. :-(

  • 70. Data: 2010-05-11 09:30:39
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 11.05.2010 00:25, z wrote:

> [...]
    > doświadczeniem. Zarabiam 2kpln netto.
    > Tak wiem mam stąd wyjechać. Taka jest polityka Unii. :-(

    Aha.
    Czyli ze tobie sie nie polepszylo, to znaczy, ze wiekszosci sie pogorszylo?
    Odwazna hipoteza.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org