  • 1. Data: 2006-06-26 15:41:44
    Temat: GE Money - zaraz mnie !!@%$@%$#@%$#^$# trafi
    Od: steffan <s...@b...pl>

    Historia jest taka:

    Wzielem kredyt hipoteczny w rzeczonym banku.
    W marcu podpisalem umowe,w momencie podpisywania obsluga (inaczej nie mozna
    nazwac tych ludzi) daje do podpisu oswiadczenie i wniosek o wpis hipoteki
    do ksiegi wieczystej - polegajac na ich (nie)kompetencji podpisuje i
    zabieram papiery.

    Kilka dni pozniej podpisuje akt notarialny i staje sie wlascicielem
    wlasnych 4 scian.

    Kolejne kilka dni pozniej skladam wniosek w sadzie:
    wstepna weryfikacja w "okienku" i okazuje sie, ze brakuje podpisow
    osob z banku, sam tez zawuazam, ze adres do doreczen sie przeciez juz
    zmienil - meldunek jeszcze stary, ale mieszkam juz na swoim.
    Pedze do banku po podpisy na oswiadczeniu osbluga sie podpisuje - pytam,
    czy te papiery sa ok - skoro byly wygenerowane wczesniej, w odpowiedzi
    dostaje, ze tak i wrecza mi sie oswiadczenie z brakujacymi podpisami.

    Biegiem do sadu - place danine i skladam wniosek.

    2,5 miesiaca ciszy - przerwanej upomnieniem o okazanie dowodu zlozenia
    wniosku - w natloku pracy i remontu zapominialem, ale to szczegol.

    Przychodzi w koncu pismo z sadu, w ktorym stoi, ze wniosek zostal oddalony
    - z powodu nieprawidlowego oswiadczenia - podpisane wczesniej niz data
    nabycia praw wlasnosci z powolaniem sie na prawo bankowe - rece opadaja.

    Pedze do banku - wkurzony wiec, troche z geba ...
    Facio z obslugi, na pytanie czy znaja prawo bankowe, ze smiechem rzuca mi
    "a Pan zna?" (metoda chyba na znizenie przeciwnika do wlasnego poziomu i
    zabicie doswiadczeniem)

    Gosc na total luzie stwierdza, ze przekaze postanowienie sadu do Warszawy
    i bank sam zajmie wnioskiem - "bo to bank sam to robi w tej chwili - nie
    wiem dlaczego Pan sam skladal ... " , okazalo sie tez, ze wedlug goscia, to
    nie pierwszy takie wypadek - krew mnie zalala.
    Obsmialem zapewnienia goscia, ze oni to teraz wypelnia (zlozenie wniosku)
    - na co gosc sie obrazil i nie chcial ze mna rozmawiac.

    Kilka dni pozniej zlozylem pismo z prosba o wyjasnienie oraz umozenie
    dodatkowego oprocentowania nalozonego do czasu uzyskania wpisu hipoteki
    - z powodu bledu banku (dostarczenie nieprawidlowych papierow).

    Dzis: Otrzymalem nowe oswiadczenie i wniosek z blednym adresem doreczen
    (starym) mimo, ze juz aktualizowalem pisemnie w oddziale ten adres,
    (adres zamieszkania tez zly pniewaz ten, w ktorym nie jestem juz
    zameldowany - to akurat moja winanie przedstawilem im zaswiadczenia o nowym
    meldunku).
    Pisemko oczywiscie z odpowiednimi ostrzezeniami, ze jesli w terminie,
    nie zloze wniosku i nie uiszcze oplaty za wpis to tamto i tamto ...

    Na infolinii sie nie dowiesz czy moje pismo dotarlo, a w ogle to bank ma 14
    dni ...

    Nic tylko zaklac ...
    Absurdalna Rzeczywistosc ... czekam na Misia 2 ...

    --
    Pozdrawiam,
    Obywatel X

  • 2. Data: 2006-06-26 17:35:04
    Temat: Re: GE Money - zaraz mnie !!@%$@%$#@%$#^$# trafi
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik *steffan* pisze:

    > Historia jest taka:
    > Wzielem kredyt hipoteczny w rzeczonym banku.
    Fajnie współgra to z ich aktualną kampanią reklamową:
    "GE Money Bank przeprasza, ze zaskoczyl Cie tak szeroka oferta
    kredytów hipotecznych. Proponujemy niskie oprocentowanie od 1,35% w
    CHF i od 4,85% w PLN,"

    Ciebie chyba GE Money Bank rzeczywiście zaskoczył...

    --
    ( . '">
    ) L_