  • 21. Data: 2019-09-27 12:38:23
    Temat: Re: który bank daje zwrot za zakupy (kartą)?
    Od: Pete <n...@n...com>

    przy tym "antyzamykaniowym" jest max. 360zł,

    > 760zł rocznie to od dawna ograniczenie rocznego moneybacku na KK impresja/alfa
    milka (i też ZTCP visa gold perfect eurobanku czy turbokarty z santander consumer).
    Wynika to z ograniczeń podatkowych - albo wynikało, a teraz udają, że jest tak dalej.

    > A 360zł jako 6(miesięcy)*2("kanały" - 5% za blik, 2 % za KD)*30zł(max. miesięczny
    zwrot z "kanału") to max. co można dostać, jeśli się w milku zagrozi zamknięciem
    konta. I z niczego innego to nie wynika.

    Aaaaa, widzisz, ja za zamykanie carty dostawałem cashback 2% na
    określony czas od każdego zakupu kartą (impresja).
    Nie mam konta - tylko KK.

    > Aha, nie ma też problemu, żeby takie 2 promocje w roku złapać :)

    No właśnie natłukłem już maksa rocznego w tym roku i nie wiem, czy
    wypowiadać w tym roku czy poczekać do następnego :)

    tysięcy? Chyba że to alfa i robiłeś remont materiałami z leroy-merlin ;>

    > Hmm, aleś zagadkę zadał... Hazard? revolver? Poczta?

    Rev

    > Ale te kategorie nie dają moneybacku na KK milka impresja i alfa - te KK dają 5%,
    ale tylko w wybranych sklepach (a impresja w carrefour nawet nie na konto, tylko w
    formie e-bonu i to za zakupy jedynie powyżej MWZ).

    Za odwołanie wypowiedzenia, dostawałem dodatkowy cashback 2% od każdego
    zakupu. I tu się R łapał.

    > Chyba że o innej karcie mówisz.

    cały czas o visa impresja.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2019-09-27 13:10:57
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    >Można też dostać 10% moneyback max. 100zł przy próbie zamknięcia KK w
    >citku - a przy następnej próbie jeszcze max. 50zł ;>

    jednorazowo czy miesiecznie?

  • 23. Data: 2019-09-27 14:21:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 27 września 2019 13:11:29 UTC+2 użytkownik brum napisał:

    > jednorazowo czy miesiecznie?

    Pisałem wyżej - jednorazowo, wydatki sumowane z 3 miesięcy, po tych 3 miesiącach
    dostajesz 10% - ale max. 100zł (przy drugiej próbie max. 50zł).

  • 24. Data: 2019-09-27 17:30:28
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 24 września 2019 21:57:42 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > kiedyś millenium dawał 3% zwrotu za zakupy blikiem. czy jest jakiś bank
    > który ma taką ofertę (nie koniecznie blikeim)? JAkie ewentualne warunki
    > trzeba spełnić?
    >
    > ToMasz

    Jak już niektórzy napisali, Mille daje 5% z kartą Alfa/Impresja w wybranych sklepach.
    Kiedyś to opisałem, a przed kilkoma minutami zaktualizowałem wpisy na:
    https://lokatakonto.pl/millennium-karta-alfa
    https://lokatakonto.pl/millennium-karta-impresja
    jeśli ktoś ma ochotę poczytać, to zapraszam.

    Wciąż jest też dostępna promocja "Wrzesień z kartą kredytową" (dla obecnych klientów
    Millennium), do zgarnięcia 200 zł. Podejrzewam, że w październiku wystartuje kolejna
    edycja.

  • 25. Data: 2019-09-29 03:51:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d8ba9d9$0$527$6...@n...neostrada.pl

    > "ToMasz" qmdsfl$ac0$...@d...me

    > CA zaokrągla do 5 pln, po czym dorzuca 50% tego, co
    > powstało w efekcie tegoż zaokrąglenia -- do 300 pln
    > w pierwszym roku po założeniu.

    > Link z mym zyskiem:
    > http://eneuel.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?
    idSaleChannel=657&idDistributor=351678

    Na kredytówki też coś dają -- CB z LM chociażby...

    http://eneuel.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?
    idSaleChannel=500&idDistributor=351678

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-10-01 14:55:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 27 września 2019 12:39:09 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Aaaaa, widzisz, ja za zamykanie carty dostawałem cashback 2% na
    > określony czas od każdego zakupu kartą (impresja).
    > Nie mam konta - tylko KK.

    A, no to się w końcu dogadaliśmy. Fajną tą promo dostałeś :)
    Ciekawe, czy propozycje zależą od obrotu? Albo może od tego, na co się narzeka - ja w
    sierpniu zamykałem platynę, ale niezbyt używaną, i jedno, co zaproponowali, to
    zwolnienie z warunków bezpłatności na rok - ale jeśli przez 2 miesiące z rzędu obrót
    będzie min. 200zł.

    > No właśnie natłukłem już maksa rocznego w tym roku i nie wiem, czy
    > wypowiadać w tym roku czy poczekać do następnego :)

    To ładnie tym rewolwerem wystrzelałeś ponad 7 stówek :)
    Ale co do tego, czy sumy promocji się łączą - i ew. w ramach czego się łączą - to
    impresją możesz sam spróbować wytestować - jeśli zrobiłeś/zrobisz do końca roku
    zakupy w którymś ze sklepów podpadających pod ten 5% moneyback - i sumarycznie
    wyjdzie ponad 760zł bonusu - no i nie będzie PITa.

  • 27. Data: 2019-10-01 16:08:08
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    zakupy w którymś ze sklepów podpadających pod ten 5% moneyback - i sumarycznie
    wyjdzie ponad 760zł bonusu - no i nie będzie PITa.

    Jakieś tam złotówki za moneyback nadal wpadają :)
    Łącznie już z osiem stówek przez rok wpadło.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2019-10-02 11:09:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 1 października 2019 16:08:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    wyjdzie ponad 760zł bonusu - no i nie będzie PITa.

    > Jakieś tam złotówki za moneyback nadal wpadają :)
    > Łącznie już z osiem stówek przez rok wpadło.

    Więc chyba mamy odpowiedź - do ograniczeń podatkowych liczy się pojedyncza promocja -
    a w jednym banku - a nawet na jednej jego karcie - można mieć ich dowolnie dużo w
    roku.
    Chyba że jednak przyślą PIT.