    From: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kto jest "szefem" Zespołu Obsługi Kart WBK ?
    Date: Fri, 20 Sep 2002 11:42:30 +0200

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:amcc0p$6mg$1@news.tpi.pl...
    > w związku z brakiem odpowiedzi na pismo odnośnie ponownego rozpatrzenia
    > wniosku o podwyższenie limitu, chcę skierować pisemko do "szefa" działu
    > zajmującego się kartami oraz do wiadomości kilku "komórek" decyzyjnych
    banku
    > czy ktoś wie, gdzie najlepiej takie pisemko skierować , bo w WBK nie za
    > bardzo się orientują kto się tym zajmuje :) ?

    ja tez walcze z BZWBK o podwyzszenie limitu kredytowego na karcie, obecnie
    to juz tylko _dla_zasady_

    po roku czasu ( uzytkowanie bez zadnyc przekroczen) chcialem podwyzszyc
    limit na KK,
    dostalem pisemko o odmowie bez wymienionego powodu.
    Po wyslaniu pisma o ponowne rozpatrzenie, a w szczegolnosci podaniu powodu,
    otrzymalem
    odpowiedz, ze:

    "[..] klient nie posiadajacy konta osobistego w BZWBK lub posiadajacy je
    krocej niz 6 miesiecy
    moze otrzymac limit w wysokosci
    _maksymalnie_jednokrotnosci_miesiecznego_wynagrodzen
    ia_netto_"

    dodano jeszcze ze moje konto zostalo zamkniete w maju, (zamknalem m.in. z
    tego powodu ze majac
    karte kredytowa nie dostalem limitu kredytowego w koncie. a jest on raczej
    niski)

    procedury maja naprawde ostre, mojej mamie, ktora przenosila konto z innego
    banku dali po przedstawieniu
    historii rachunku tylko jednokrotnosc wplywu, mimo ze w innym banku miala
    duzo wiecej.

    mam zamiar dla zasady wyslac pisemko w sprawie o podejscie ze gdy nie ma sie
    u nich konta to daje sie
    mu minimalne limity ( a znaja moja osobe ale dobrych paru lat, mialem tak
    konta).

    aha Piotr, szukasz jakiegos szefa, moje pismo podpisal Andrzej Stryjski,
    Dyrektor ds. Kredytow

    pozdrawiam
    SirmarK