  • 1. Data: 2002-06-25 20:56:28
    Temat: jaka karta z PEKAO SA?
    Od: "Savo" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    witam, pytanie jak w temacie.
    Jakas byscie polecili? Wiem ze musi to byc
    jakas MASTERCARD bo potrzebna bedzie mi na
    wyjazd wakacyjny po Europie ( strefa euro ).
    Nie wiem natomiast czy ma to byc KK czy tez
    karta charge? jaka byscie polecili i czym mam
    sie kierowac przy wyborze?
    Pozdrawiam
    Savo

  • 2. Data: 2002-06-26 05:42:03
    Temat: Re: jaka karta z PEKAO SA?
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyjazd wakacyjny po Europie ( strefa euro ).
    > Nie wiem natomiast czy ma to byc KK czy tez
    > karta charge? jaka byscie polecili i czym mam

    wypukła
    charge EUROKARTA/ZLOTA EUROKARTA

    pekao/shell się nie opłaca

    a na kredytową to raczej cię nie stać(WORLD SIGNA)?

  • 3. Data: 2002-06-26 07:02:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > witam, pytanie jak w temacie.
    > Jakas byscie polecili? Wiem ze musi to byc
    > jakas MASTERCARD bo potrzebna bedzie mi na
    > wyjazd wakacyjny po Europie ( strefa euro ).

    Tak, w Europie lepiej płacić kartami EC/MC (szczególnie w krajach Eurolandu, w
    innych przelicznik może już nie być tak atrakcyjny).

    > Nie wiem natomiast czy ma to byc KK czy tez
    > karta charge? jaka byscie polecili i czym mam
    > sie kierowac przy wyborze?

    Jeśli masz Eurokonto to możesz zamówić kartę EC/MC "Eurokarta" charge, lub
    złotą Eurokartę. Do transakcji bezgotówkowych doliczany jest 1% prowizji.
    Ubezpieczenie (opcjonalne) to 2,40 PLN dla "zwykłej" Eurokarty i 6 PLN dla
    złotej. Do Eurokonta standardowo wydawana jest karta debetowa Maestro.

    Jeśli nie chcesz karty typu charge to możesz wystąpić o KK EC/MC "Partner".
    Zarobki min. 1k PLN (chyba?). Oprocentowanie 23%, brak grace periodu.
    Ubezpieczenie 2,40 PLN (opcjonalne).

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2002-06-26 07:05:48
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > pekao/shell się nie opłaca

    O tej karcie zapomniałem...
    Wydawana do Eurokonta Plus lub WWW.
    Jest raczej droga (95 PLN) ale transakcje bezgotówkowe są wolne od prowizji :-)

    > a na kredytową to raczej cię nie stać(WORLD SIGNA)?

    Kolega zapomniał o "Partnerze"...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2002-06-26 07:07:57
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > pekao/shell się nie opłaca

    A dlaczego ?
    Z powodu opłaty ?
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-06-26 09:20:01
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Jeśli nie chcesz karty typu charge to możesz wystąpić o KK EC/MC "Partner".
    > Zarobki min. 1k PLN (chyba?). Oprocentowanie 23%, brak grace periodu.
    > Ubezpieczenie 2,40 PLN (opcjonalne).

    A poza tym można spokojnie płacic maestrzakiem...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 7. Data: 2002-06-26 09:24:22
    Od: Marcos <m...@w...pl>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

    > A dlaczego ?
    > Z powodu opłaty ?
    > Grzegorz

    Karta pekao/shell jest droższa od mastercard charge,
    ale nie płaci się prowizji od transakcji bezgotówkowych.
    Nie znam dokładnie relicji cenowych, ale być może karta
    jest opłacalna dla tych, którzy mają transakcję na
    ospowienio dużą kwotę w ramach miesiąca.

    Pzdr.

    --
    Marcos

  • 8. Data: 2002-06-26 10:00:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > jest opłacalna dla tych, którzy mają transakcję na
    > ospowienio dużą kwotę w ramach miesiąca.

    A nie ma czasem dalej tej promocji mundialowej w pekao ? Jak tak, to
    najlepiej wziac karte MC Shell, a wydanie jest za free :-))
    Jak ma byc bezpieczna to np. KK MC citka.
    pzd

  • 9. Data: 2002-06-26 10:08:41
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > A nie ma czasem dalej tej promocji mundialowej w pekao ? Jak tak, to
    > najlepiej wziac karte MC Shell, a wydanie jest za free :-))
    > Jak ma byc bezpieczna to np. KK MC citka.

    AFAIK to pierwsza shell karte wydaja za free...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 10. Data: 2002-06-26 10:19:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > AFAIK to pierwsza shell karte wydaja za free...

    Nie calkiem, bo karta jest wydawana na dwa lata, chyba tylko pierwszy rok za
    free. Po roku mozna zrezygnowac, bo 95 zl za charge to lekka przesada...
    pzd