  • 1. Data: 2005-07-20 17:06:09
    Temat: kredytówka w mBanku
    Od: trainer <t...@p...org>

    Witam,
    czy da się jakoś zamówić KK mBanku bez wypełniania tylu kretyńskich
    formularzy, np. "podaj 8 ostatnich cyfr r-ku ekonto" albo "od kiedy masz
    konto u nas __ lat __ miesięcy", "czy masz też emax"
    przecież takie rzeczy powinien załatwiać system, wniosek powinien być
    albo w serwisie transakcyjnym i pytać o rzeczy, których nie da się
    wydedukować na podstawie dostępnej bankowi informacji, albo jak już musi
    być poza tym systemem to numer konta powinien wystarczyć za wszelkie
    pytania w stylu "czy masz u nas kredyt odnawialny?" itp.

    trainer

  • 2. Data: 2005-07-20 19:46:51
    Temat: Re: kredytówka w mBanku
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > formularzy, np. "podaj 8 ostatnich cyfr r-ku ekonto" albo "od kiedy masz
    > konto u nas __ lat __ miesięcy", "czy masz też emax"

    oczywiscie ze sie da, wystarczy udac sie w tym celu do oddzialu, w tym
    wirtualnym wypadku sa to oddzialy tajne / paufne, ale istnieja (nie - ie mam
    na mysli kioskow z nierobami w hipermarketach), tyle, ze tam poza wszystkimi
    ww danymi - zostaniesz poproszony o kilka dodatkowych

  • 3. Data: 2005-07-20 19:52:11
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    trainer wrote:

> [...]
    > musi być poza tym systemem to numer konta powinien wystarczyć za
    > wszelkie pytania w stylu "czy masz u nas kredyt odnawialny?" itp.

    To jest test na prawdomówność ;-)

    pzdr

  • 4. Data: 2005-07-20 20:23:47
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ja dostalem listem do domu a nie zamawialem i nie chcialem i wszystko bylo
    ja tylko podpisalem i za free
    moze za malo kasy masz

  • 5. Data: 2005-07-20 20:36:32
    Od: trainer <t...@p...org>

    Seba_Fan wrote:
    > ja dostalem listem do domu a nie zamawialem i nie chcialem i wszystko bylo
    > ja tylko podpisalem i za free
    > moze za malo kasy masz

    może i za mało osadu, ale obrót imho upoważnia mnie do pretendowania do
    tej karty, ale taka "unfriendliness" procedur skłania mnie do
    wypełnienia wniosku ING - przez rok będzie karta dla mnie i dodatkowa za
    free a potem trzeba szukać dalej.
    a Ty pamiętaj o opłacie za drugi i trzeci rok! za swoją kartę
    imho najlepiej zrobisz jak wtedy przeniesiesz ją gdzie indziej bo nie
    warto płacić 58zł za KK (chyba że jakieś pozafinansowe czynniki wpływają
    na ocenę)

    pozdr
    trainer

  • 6. Data: 2005-07-22 06:21:54
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 21:46:51 +0200, Krab napisał(a):

> [...]
    > na mysli kioskow z nierobami w hipermarketach), tyle, ze tam poza wszystkimi
    > ww danymi - zostaniesz poproszony o kilka dodatkowych

    a moze jakies namiary na te oddzialy? I czy te dodatkowe dane, o ktorych
    mowisz to odpowiedz na pytanie skad sie ma adres oddzialu?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl