  • 1. Data: 2005-07-20 10:21:45
    Temat: IKE
    Od: Arek <a...@w...pl>

    Czy jako osoba pracujaca za granica i nie placaca podatku w polsce moge
    korzystac z Indywidualnych kont emerytalnych? Jesli tak to w ktorych
    bankach / instytucjach. Pozdrawiam.

    Arek

  • 2. Data: 2005-07-20 10:57:05
    Temat: Re: IKE
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Arek" <a...@w...pl> wrote in message
    > Czy jako osoba pracujaca za granica i nie placaca podatku w polsce
    > moge korzystac z Indywidualnych kont emerytalnych? Jesli tak to w
    > ktorych bankach / instytucjach.

    IMHO we wszystkich, które oferują IKE. Nie musisz przecież płacić
    podatków, żeby oszczędzać.

    MichalL

  • 3. Data: 2005-07-20 10:57:26
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jako osoba pracujaca za granica i nie placaca podatku w polsce moge
    > korzystac z Indywidualnych kont emerytalnych? Jesli tak to w ktorych
    > bankach / instytucjach. Pozdrawiam.

    mozesz w dowolnym funduszu, obywatelstwo polskie jest wytarczajace (byc moze
    nawet niekonieczne), tylko ze to wg mnie sie nie oplaca zupelnie jesli
    wykonuje sie zagraniczne przelewy (oplata za przelew zezre dowolny zysk na
    100 lat do przodu) chyba ze ktos tu w kraju bedzie placil
    w wykazow funduszy w internecie sporo

  • 4. Data: 2005-07-20 12:31:01
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Arek napisał(a):
    > Czy jako osoba pracujaca za granica i nie placaca podatku w polsce moge
    > korzystac z Indywidualnych kont emerytalnych? Jesli tak to w ktorych
    > bankach / instytucjach. Pozdrawiam.

    Żeby zostać uczestnikiem IKE musisz mieszkać na terytorium Polski.

    Piotr Hołda

  • 5. Data: 2005-07-20 12:58:16
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    > Żeby zostać uczestnikiem IKE musisz mieszkać na terytorium Polski.

    w regulaminach nie ma takiego ograniczenia, sprawe reg taki zwrot
    "osoba fizyczna majaca nieograniczony obowiazek podatkowy na terytorium
    rzeczypospolitej Polskiej, mająca ukończone 16 lat"
    chyba ze to co piszesz wynika z ustawy - tej nie czytalem

  • 6. Data: 2005-07-20 18:39:58
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Krab napisał(a):

    > "osoba fizyczna majaca nieograniczony obowiazek podatkowy na terytorium
    > rzeczypospolitej Polskiej, mająca ukończone 16 lat"

    W rzeczy samej.
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2
    003.007.000000600&krok=A

    Piotr Hołda