  • 1. Data: 2005-07-20 12:05:28
    Temat: jak spłacić kredyt hipoteczny innym kredytem
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam szanownych państwa
    Posiadam kredyt hipoteczny na zakup nieruchomości komercyjnej w jednym z
    banków ale warunki na jakich mi go uruchomili nie są dla mnie zadowalające.
    Proszę o informację czy istnieją produkty bankowe w innych bankach (jeżeli
    tak to w jakich) które umozliwiają spłatę tego kredytu innym (na
    kożystniejszych warunkach). Za odpowiedzi z góry dziękuję

  • 2. Data: 2005-07-20 15:59:26
    Temat: Re: jak spłacić kredyt hipoteczny innym kredytem
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Witam szanownych państwa

    Witam

    > Posiadam kredyt hipoteczny na zakup nieruchomości komercyjnej w jednym z
    > banków ale warunki na jakich mi go uruchomili nie są dla mnie
    > zadowalające.

    Zmusili cie do podpisania umów? Nie znałeś wcześniej warunków? Bo nie
    rozumiem jak można być nie zadowolonym z warunków na które się zgodziłes.

    > Proszę o informację czy istnieją produkty bankowe w innych bankach (jeżeli
    > tak to w jakich) które umozliwiają spłatę tego kredytu innym (na
    > kożystniejszych warunkach). Za odpowiedzi z góry dziękuję

    Napisałes że jest tonieruchomość komercyjna. Czyli brałes kredyt na
    działalność gospodarczą?
    Każdy bank udziela kredytów inwestycyjnych, przypuszczam ze w większości
    możesz spłacić inny kredyt inwestycyjny.
    Moja rada: pochodź po okolicznych bankach, przedstaw im swoją sytuację i
    poproś o ofertę. Jak w okolicy jest mało banków wybierz sie do jakiegoś
    większego miasta.
    Musisz porównać oferty i wybrać tą jedną z której będziesz zadowolony. Ale
    moze się okazać ze ta którą masz jest najlepsza :)
    Ewentualnie zatrudnij doradcę finansowego, pokaż mu co masz i co chcesz
    mieć.

    Darek

  • 3. Data: 2005-07-20 17:27:27
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > moze się okazać ze ta którą masz jest najlepsza :)
    > Ewentualnie zatrudnij doradcę finansowego, pokaż mu co masz i co chcesz

    Moze da sie przeniesc ow kredyt do innego banku (na podobnych zasadach, jak
    sie przenosi KK, czy hipoteczny/mieszkaniowy...??)

    Moze konsolidacyjny wchodzilby w gre...??

  • 4. Data: 2005-07-20 18:07:16
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Proszę o informację czy istnieją produkty bankowe w innych bankach (jeżeli
    > tak to w jakich) które umozliwiają spłatę tego kredytu innym (na
    > kożystniejszych warunkach).

    kredyt konsolidacyjny, więcej info tutaj:
    http://hipoteczny.kredyt.org.pl/kredyt_konsolidacyjn
    y.html

    pozdro

  • 5. Data: 2005-07-20 18:26:58
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Moze da sie przeniesc ow kredyt do innego banku (na podobnych zasadach,
    > jak
    > sie przenosi KK, czy hipoteczny/mieszkaniowy...??)
    >
    > Moze konsolidacyjny wchodzilby w gre...??

    Andrzej nie napisał jaki kredyt chce spłacić. Kredytem konsolidacyjnym może
    mu byc trudno spłacic kredyt na działalność gospodarczą (nieruchomość
    komercyjna!!!)

    Darek

  • 6. Data: 2005-07-20 18:40:08
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dblsr7$rrk$1@news.onet.pl...

    > Zmusili cie do podpisania umów? Nie znałeś wcześniej warunków? Bo
    > nie rozumiem jak można być nie zadowolonym z warunków na które się
    > zgodziłes.

    Nie sadzilem, ze mozna nie rozumiec takiej rzeczy.... :-))))) Ale od
    czasu jak bylem swiadkiem gdy ktos uparcie twierdzil na korepetycjach,
    ze jednostką, w ktorej wyrazamy droge jest metr na sekunde, niewiele
    jest juz w stanie mnie zadziwic.

    marekz

  • 7. Data: 2005-07-20 20:06:29
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Nie sadzilem, ze mozna nie rozumiec takiej rzeczy.... :-))))) Ale od

    A jednak można :)))))

    Darek

  • 8. Data: 2005-07-21 05:34:15
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    andrzej napisał(a):
> [...]
    > tak to w jakich) które umozliwiają spłatę tego kredytu innym (na
    > kożystniejszych warunkach). Za odpowiedzi z góry dziękuję

    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/wk.php

    kredyt WK HIPOTECZNY jest przeznaczony na spłatę kredytów zaciągniętych
    w innych bankach na cele mieszkaniowe :) obecnie promocja...

    lub kredyt konsolidacyjny
    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/konsolidacyjn
    y.php

    pozdr.

  • 9. Data: 2005-07-21 07:48:09
    Od: "andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Macie rację że sam sobie ten bank wybrałem ale zaistniało wiele spraw które
    spowodowały, że miałem innego wyjścia jak wziąść kredyt na warunkach tego
    banku. A warunki w momencie uruchomienia zmieniono diametralnie. Zmieniono
    walutę na złotówki, dodano prowizję która wcześniej miała iść z kredytu,
    skrócono okres karencji, przywalono oprocentowanie 9.60%. A kredyt jest
    brany na firmę. Teraz jak już go otrzymałem (bo goniły mnie różne terminy:
    akt notarialny, opieszałość banku itp) chciałbym na spokojnie znaleźdź
    kredyt który by mnie zadowolił. Pozdrawiam i czekam o informacje o takich
    kredytach

  • 10. Data: 2005-07-21 07:55:14
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "kolomolo" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > kredyt WK HIPOTECZNY jest przeznaczony na spłatę kredytów zaciągniętych w
    > innych bankach na cele mieszkaniowe :) obecnie promocja...

    Ehem.... z tego co kojarzę była mowa o kredycie komercyjnym. Taki kredyt
    można zrefinansować albo innym kredytem komercyjnym albo pożyczką
    hipoteczną, co już może być ciężkie do realizacji. Nie wchodzą tutaj w grę
    kredyty konsolidacyjne dla osób fizycznych.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR