  • 1. Data: 2002-02-27 19:48:31
    Temat: kredyt w lukasie
    Od: "mops" <m...@v...pl>

    Czesc

    Zonie odmowiono udzielenia kredytu w lukasie (znaczy sie w sklepie w
    punkcie lukasa).
    Zona przypomniala sobie ze mniej wiecej 4 lata temu brala raty i dosc
    mocno spoznila sie ze splata calosci. (z pol roku pozniej splacila
    calosc rat ze wszystkimi odsetkami i innymi takimi srutami).

    Pytanie - jak dlugo beda o tym pamietac? Wykreslaja po pewnym czasie
    niezetelnych kilentow czy w lukasie juz jest spalona do konca zycia?
    Z gory dziex za odpowiedz.

    --
    Jutro moze bedzie, wczoraj juz na pewno bylo
    mamy tylko dzien dzisiejszy, zyjmy teraz, zyjmy chwila.

  • 2. Data: 2002-02-27 21:32:16
    Temat: Odp: kredyt w lukasie
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Użytkownik mops <m...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5jdke$3i8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Pytanie - jak dlugo beda o tym pamietac? Wykreslaja po pewnym czasie
    > niezetelnych kilentow czy w lukasie juz jest spalona do konca zycia?

    Po pewnym czasie wykreslaja z "czarnej listy". Nie wiem dokładnie po jakim
    czasie ale na pewno kilka lat musi minąć.
    Ag

  • 3. Data: 2002-02-27 22:24:43
    Temat: Re: kredyt w lukasie
    Od: "Crossmen" <a...@p...onet.pl>

    | Po pewnym czasie wykreslaja z "czarnej listy". Nie wiem dokładnie po jakim
    | czasie ale na pewno kilka lat musi minąć.
    | Ag

    system scoringujacy w Lukasie jest bezlitosny....najlepiej byc
    emerytem.......wtedy ma sie pewny kredyt.......

    crossmen

  • 4. Data: 2002-02-27 22:55:17
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "aga" <a...@i...pl> wrote in message
    > Po pewnym czasie wykreslaja z "czarnej listy". Nie wiem dokładnie po jakim
    > czasie ale na pewno kilka lat musi minąć.

    Hehe... :)))
    A niby dlaczego mieliby to robić?
    Przepisy jakiej ustawy ich do tego zobowiązują?
    Z RNK wypisują po dwóch latach od spłaty zdaje się...
    A z Lukasa? Może po śmierci? :)))))))

  • 5. Data: 2002-02-28 02:33:25
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Czesc
    >
    > Zonie odmowiono udzielenia kredytu w lukasie (znaczy sie w sklepie w
    > punkcie lukasa).

    Na Twoim miejscu cieszylbym sie ze odmowili Twojej zonie - ostatnio bralem
    kredyt w Lukasie. Przed podpisaniem umowy sprzedawca mowil o 19% - infolinia
    to potwierdzila. Po podpisaniu umowy i przeliczeniu wszystkich kosztow
    oprocentowanie w skali roku to: 49,35 % !!!! . Najdrozszy kredyt na rynku.
    Radze dobrze czytac umowy z Lukasem (oczywiscie inne rowniez). Ja nie
    czytalem i teraz mam za swoje :(((
    A mechanizm macenia w glowie klientom (nie bede pisac ze oszustwa, bo z
    Lukasa mi zarzuca, ze "widzialy galy co braly") jest bardzo prosty. Mowi sie
    klientowi, ze oprocentowanie w LUKAS BANKU SA jest 19% w skali roku. Problem
    polega na tym, ze "do akcji" wkracza posrednik LUKAS SA - ktory kasuje
    prowizje - w moim przypadku - prowizja wyniosla wiecej (o okolo 30 %) niz
    kwota odsetek. Moim zdaniem jest to zwykle robienie klientow w ch...
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2002-02-28 06:42:03
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

> [...]
    > prowizje - w moim przypadku - prowizja wyniosla wiecej (o okolo 30 %) niz
    > kwota odsetek. Moim zdaniem jest to zwykle robienie klientow w ch...

    Dlatego zawsze biorac kredyt kaze sobie rozpisac wszystkie raty i oplaty.
    I wtedy zwykle sprzedawcy mowia "no tak, oprocentowanie jest niskie, ale
    prowizja!" lub cos w tym stylu, a ja wtedy dziekuje za kredyt.I chyba
    dlatego jedyny kredyt z ktorego korzystam to KK splacana w calosci co
    miesiac.

    MichalL

  • 7. Data: 2002-02-28 07:27:59
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Syriusz" <s...@i...net.pl> wrote in message
> [...]
    > prowizje - w moim przypadku - prowizja wyniosla wiecej (o okolo 30 %) niz
    > kwota odsetek. Moim zdaniem jest to zwykle robienie klientow w ch...

    Nie bardzo rozumiem - gdzie jest tu oszukiwanie klientow? W umowie musi byc
    przeciez zapis i o wysokosci odsetek i o wysokosci prowizji. A ze prowizja
    jest wysoka? No coz... Kazdy chce zarobic...

  • 8. Data: 2002-02-28 08:47:00
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Syriusz <s...@i...net.pl> wrote:

> [...]
    > to potwierdzila. Po podpisaniu umowy i przeliczeniu wszystkich kosztow
    > oprocentowanie w skali roku to: 49,35 % !!!! . Najdrozszy kredyt na rynku.

    to chyba nie widziales "promocyjnych" ofert kredytu z CitiBanku ;)
    Tak wogule, to trudno sie nie zgodzic, ze jest to jakiegos rodzaju robienie
    klienta w eee. no tego ch..., ale - niestety - nie jest to specyfika jednej
    firmy/banku...
    Niedlugo to sie skonczy, jak wejdzie w zycie ustawa o kredycie konsumenckim czy jakos
    tak...

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2002-02-28 08:49:54
    Od: e-RaGl <e...@w...pl>

> [...]
    > polega na tym, ze "do akcji" wkracza posrednik LUKAS SA - ktory kasuje
    > prowizje - w moim przypadku - prowizja wyniosla wiecej (o okolo 30 %) niz

    Napisz dokladniej jak to sie odbywa? Skad ten posrednik, czy to byl kredyt
    gotowkowy, czy na konkretny cel, czy w oddziale banku czy w jakims
    hipermarkecie?
    Rafał.

  • 10. Data: 2002-02-28 09:14:20
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

> [...]
    > przeciez zapis i o wysokosci odsetek i o wysokosci prowizji. A ze prowizja
    > jest wysoka? No coz... Kazdy chce zarobic...

    Dlatego wlasnie wczesniej napisalem: [...] mechanizm macenia w glowie
    klientom (nie bede pisac ze oszustwa, bo z Lukasa mi zarzuca, ze "widzialy
    galy co braly") [...]
    Moj blad, ze nie doczytalem umowy dokladnie - sprzedawca mowi ze
    oprocentowanie 19% (co potwierdza infolinia), wiec mowie sobie - zadluzenie
    oprocentowanie nizej niz debet w Eurokoncie - biore.