  • 1. Data: 2006-09-11 20:23:56
    Temat: kredyt samochodowy
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    tak ma poczatek - przejrzalem archiwum, ale wyplulo mi posty sprzed roku,
    wiec majac na uwadze ze sie co nie co zmienilo, pozwalam sobie zapytac.

    jestem w trakcie zakupu samochodu (3 letni) na kredyt. kredytu w sumie
    potrzebuje 19000, wplaty wlasnej 8000. komis przy dealerze, 'wcisnal' mi
    santander bank, z ktorego mam aktualnie wstepne wyliczenia i po skorzystaniu
    z kalkulatora online raffiego leasingowego, jestem lekko zniechecony oferta
    santandera. prowizja 5%, do tego ubezpieczenie na zycie i zero info czy jest
    opcjonalne. oprocentowanie 16.68% w skali roku (rafi niby 13.99%). koniec
    koncow, roznica wynosi prawie 2500 na niekorzysc santandera. jutro sam sie
    skontaktuje z rafim w celu skonfrontowania oferty z netu z rzeczywistoscia.
    a puki co - ma ktos tegoroczne doswiadczenia z kredytem samochodowym? jakies
    inne propozycje bankow, ktore warto sprawdzic?

    --
    cienislaw