  • 1. Data: 2010-09-07 13:52:40
    Temat: Nowy mBank kto to popsuł??
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    już kilka dni jest i ciszaaaa
    w sumie zmiany żadne inna czcionka ale dzisiaj mnie dobili
    w historii widać nr rachunku osoby wpłacającej. tylko po co??
    ja chcę tak jak było żeby było widać za co i od kogo /nick z allegro/
    to tylko awaria czy juz na zawsze??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-09-07 14:44:20
    Temat: Re: Nowy mBank kto to popsuł??
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-09-07 15:52, glang pisze:
    > już kilka dni jest i ciszaaaa

    Źle patrzysz, popraw się :-)

    > w sumie zmiany żadne inna czcionka ale dzisiaj mnie dobili
    > w historii widać nr rachunku osoby wpłacającej. tylko po co??
    > ja chcę tak jak było żeby było widać za co i od kogo /nick z allegro/

    A faktycznie tytułu przelewu nie ma na liście w historii. Można
    wyeksportować te dane 'po staremu'.

    Pozdr,
    Rafał

  • 3. Data: 2010-09-07 16:15:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości

    > Źle patrzysz, popraw się :-)

    > A faktycznie tytułu przelewu nie ma na liście w historii. Można
    > wyeksportować te dane 'po staremu'.

    dzwoniłem, zgłosiłem jako awarię
    odpowiedzieli że już pracują nad naprawą ;p

  • 4. Data: 2010-09-07 21:59:48
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 7 Wrz, 15:52, "glang" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > w historii widać nr rachunku osoby wpłacającej. tylko po co??
    > ja chcę tak jak było żeby było widać za co i od kogo /nick z allegro/
    Nie narzekaj - masz za to strzałeczki w menu :-))
    Te wdrożenia mB-we to chyba już do legendy przejdą pod względem
    niefunkcjonalności.

  • 5. Data: 2010-09-08 09:06:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Wrz, 23:59, Clegan <c...@g...com> wrote:

    > Te wdrożenia mB-we to chyba już do legendy przejdą pod względem
    > niefunkcjonalności.

    To chyba standard w wielu bankach, że wprowadzając coś nowego psują
    coś co było, tak samo np. w BZWBK.