  • 1. Data: 2003-02-19 08:01:21
    Temat: kredyt na eko-inwestycje
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam,
    Poradźcie mi proszę, która oferta kredytowa banków na ekoinwestycje tzn
    ogrzewanie pompą ciepła i przydomowa oczyszczalnia ścieków jest obecnie
    najkorzystniejsza. Wiem coś o ofercie BOŚ ale porażają mnie warunki
    zabezpieczenia. Generalnie dysponuje pieniędzmi na te inwestycje więc
    interesuje mnie zabezpiczenie kredytu blokadą lokaty, rachunku inwestycyjnego
    czy coś podobnego. Może ktoś mi podpowie bo bank do którego się zwróciłem nie
    miał mi za wiele do zaoferowania.
    pzdr