  • 1. Data: 2003-02-19 09:59:20
    Temat: informacja o saldzie z mbanku
    Od: f...@o...pl

    cześć,
    dostałem z mbanku 'informację o saldzie na 31.12.2002' dotyczącą mojego konta
    firmowego.
    mam go podpisać ? co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co ona
    bankowi ?

    pozdrawiam,
    fino

  • 2. Data: 2003-02-19 10:30:01
    Temat: Re: informacja o saldzie z mbanku
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:6472.000004c1.3e535577@newsgate.onet.pl, Użytkownik <f...@o...pl>:
    > cześć,
    > dostałem z mbanku 'informację o saldzie na 31.12.2002' dotyczącą
    > mojego konta firmowego.
    > mam go podpisać ?

    kogo/co podpisac?

    > co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co
    > ona bankowi ?

    dlaczego bankowi? Ty jestest bankiem czy klientem?
    cyt.: "dostałem z mbanku 'informację o saldzie na 31.12.2002' "

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-19 10:34:26
    Od: f...@o...pl

    > dlaczego bankowi? Ty jestest bankiem czy klientem?
    > cyt.: "dostałem z mbanku 'informację o saldzie na 31.12.2002' "

    czesć,
    bo proszą bym je podpisał i odesłał do banku

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-19 10:41:35
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konta
    > firmowego.
    > mam go podpisać ? co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co ona

    Podpisać i odesłać. Jest to potwierdzenia sald na koniec roku. Wymóg ustawy
    o rachunkowości.

    LeszekR.

  • 5. Data: 2003-02-19 10:43:10
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    konta
    > firmowego.
    > mam go podpisać ? co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co ona

    Zgodnie z jakimiś tam przepisami o księgowości. Uzgadnianie sald kont.
    Podpisz i odeślij jeśli to co przysłał bank zgadza się z tym co powinno być.
    Nie jestem na bieżąco, więc nie wiem kto to musi robić obowiązkowo i czy
    banki też.

  • 6. Data: 2003-02-19 10:59:44
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > mojego konta firmowego.
    > mam go podpisać ? co to takiego? tzn. wiem że informacja, ale po co

    Podpisz jeśli się zgadzasz , odetnij dolną część a górną wyślij w przysłanej
    kopercie .
    Prawnie jesteś zobowiązany do odesłania ale głowy Ci nie obetną jeśli nie
    wyślesz przy pełnej zgodności salda :)
    Przesyłka jest opłacona przez mBank .
    Potrzebne im to gdyż prowadzą pełną księgowość i takie zachowanie jest
    typowe dla tych firm .
    Gdyby były niezgodności to muszą je ująć w bilansie za ubiegły rok
    rozrachunkowy właśnie na podstawie potwierdzenia salda . Rok rozrachunkowy
    nie musi się pokrywać z rokiem kalendarzowym . W mBanku akurat się chyba
    pokrywa .
    Dziwne że dostałeś to teraz . Ja odesłałem już na koniec stycznia .

    Pozdrawiam
    oporek2

  • 7. Data: 2003-02-19 11:18:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:6472.000004fc.3e535db1@newsgate.onet.pl, Użytkownik <f...@o...pl>:

    > czesć,
    > bo proszą bym je podpisał i odesłał do banku

    OK, rozumiem. Dla mnie troche za duzy byl skrot myslowy poprzednio, bo nie
    jestem w temacie - nie powinienem byl zabierac glosu, przepraszam.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-19 11:45:11
    Temat: Odp: informacja o saldzie z mbanku
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    W e-PKO BP w tamtym roku przyslali, teraz jeszcze nie.
    Mialo to charakter informacyjny i nie trzeba bylo nic odsylac.

  • 9. Data: 2003-02-19 12:43:13
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    Damian wrote:
    > W e-PKO BP w tamtym roku przyslali, teraz jeszcze nie.
    > Mialo to charakter informacyjny i nie trzeba bylo nic odsylac.

    e-PKO jest dla osób fizycznych jako ROR i nie prowadzi na tych rachunkach
    obsługi firm a tu jest mowa o kontach firmowych . Osoby fizyczne nie mają
    obowiązku odsyłania gdyż ustawa o rachunkowości ich do tego nie zobowiązuje
    .