  • 1. Data: 2003-08-25 08:38:55
    Temat: kredyt na budowe domu
    Od: "Beata Tomaszewska" <b...@p...com>

    witam
    mam wielki problem, moze ktos kto sie na tym zna mi pomoze.
    Chodzi o wybor oferty banku , na zaciagniecie kredytu na budowe domu,
    systemem gospodarczym.
    Moj wybor oscyluje pomiedzy bankami: GE mieszkaniowy, a BPH PBK
    GE mieszkaniowy oferuje 4% FCH, a BPH PBK 2,85%, ale
    w GE mieszkaniowym nie mam zadnych oplat, a BPH PBK 2% prowizji przy
    podpisaniu umowy, ubezpieczenie kredytu na czas wpisu do hipoteki
    0,8% na pol roku, polisa na zycie na 110% wartosci kredytu, i 80 % kredytu
    trzeba rozliczyc rachunkami
    suma sumarum podliczajac wszystkie koszty to wychodzi wiecej niz w GE
    mieszkaniowym.
    ale z drugiej strony w razieduzych wachan franka to chyba bezpieczniej jest
    przy mniejszym oprocentowaniu?
    help