  • 1. Data: 2003-08-25 09:26:29
    Temat: GE mieszkaniowy
    Od: "Beata Tomaszewska" <b...@p...com>

    co sadzicie o tym banku, czy ktos mial z nim jakies przykre doswiadczenia?

  • 2. Data: 2003-08-25 09:41:07
    Temat: Re: GE mieszkaniowy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > co sadzicie o tym banku, czy ktos mial z nim jakies przykre
    doswiadczenia?

    Ja mam nadal. Nadal przykre. Ale nie bede sie powtarzal. Wszystko jest
    na googlach. W kazdym razie ten bank nie potrafi finansowac domow
    budowanych systemem gospodarczym.

  • 3. Data: 2003-08-25 09:51:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Beata Tomaszewska" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > co sadzicie o tym banku, czy ktos mial z nim jakies przykre doswiadczenia?

    ja nie mam
    ale brałem kredyt na nowe mieszkanie z rynku wtórnego (roczne), wycena nie
    była potrzebna, kiedy jeszcze brało się kredyt i spłacało po kursie średnim
    NBP

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-08-25 12:33:22
    Od: "Serb" <p...@f...pl>

    Krzysiek napisał:

    > Ja mam nadal. Nadal przykre. Ale nie bede sie powtarzal. Wszystko jest
    > na googlach. W kazdym razie ten bank nie potrafi finansowac domow
> [...]

    A u mnie było wszystko w porządku a dom był budowany systemem
    godpodarczym.Brałem go w oddziale w Bielsku-Białej.

    pozdrawiam
    seba
    bielsko

  • 5. Data: 2003-08-26 14:28:03
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    > co sadzicie o tym banku, czy ktos mial z nim jakies przykre doswiadczenia?

    i dobre i zle:
    + na prawde szybka decyzja, pieniadze wyplacone na czas, malo formalnosci
    + brak prowizji (tak na prawde to odroczona), brak koniecznosci
    ubezpieczenia kredytu, brak prowizji za wczesniejsza splate, sredni kurs NBP
    + mialem tylko 2 wizyty w oddziale (pierwsza rozmowa/dokumenty, podpisanie)

    - jezeli sie nie upomnisz to nie obnizaja oprocentowania, dopiero niedawno
    przeszli na LIBOR + marza
    - nie wysylaj wyciagow, po roku przyslali swistek z jakimis saldami (a ze
    byly bledy to musialem sam policzyc, zadzwonic i wyjasnic, na szczescie
    obylo sie bez wizyty w oddziale)
    - rzeczy nie standardowe sa nie do przejscia, odsylaja od sasa do lasa

    czyli podsumowujac, bardzo dobrze do momentu udzielenia kredytu, pozniej
    zdecydowanie gorzej, ale znosnie, szczegolnie dla kogos kto nie ma czasu na
    bieganie do PKO BP i stanie w kolejce w godzinach 8-15

    amico

  • 6. Data: 2003-08-26 14:35:21
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > - jezeli sie nie upomnisz to nie obnizaja oprocentowania, dopiero niedawno
    > przeszli na LIBOR + marza

    a jak się upomnisz to obniżą ?:))))))

    > - nie wysylaj wyciagow, po roku przyslali swistek z jakimis saldami (a ze
    > byly bledy to musialem sam policzyc, zadzwonic i wyjasnic, na szczescie
    > obylo sie bez wizyty w oddziale)

    a konkretnie czego dotyczyły błędy ?
    chyba nie były to rachunkowe poprawki ?

    --