  • 1. Data: 2002-10-01 11:26:52
    Temat: kredyt mieszkaniowy - jaki?
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Interesuje mnie kredyt mieszkaniowy na kwote 20000 zl na 5-6 lat. Jaki bank
    powinienem wybrac? czy ktos moze bral taki kredyt? moze jakies wrazenia?
    Chetnie poczytam rozne opinie na temat kredytow mieszkaniowych i bankow,
    ktore je obsluguja. Czy banki stosuja jakies szczegolne 'fortele' w umowach?
    Czy lepiej jest wziac kredyt w zlotowkach, czy opcej walucie (euro czy
    franki)? Szukal kredytow przez serwis na gazeta.pl, ale jest strasznie duzo
    wynikow, no i obawiam sie, ze moga tam byc szczegolnie pecane banki z
    ktorymi portal ma umowe, czy jest jakis serwis o takich kredytach (czy w
    ogole kredytach)?

    Janusz

  • 2. Data: 2002-10-01 11:29:52
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - jaki?
    Od: "Kasia" <k...@a...pl>

    Można spróbować poszukać na stronie www.expander.pl
    Kasia

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-10-01 11:50:37
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...gazeta.pl>

    Kasia <k...@a...pl> napisał(a):

    > Można spróbować poszukać na stronie www.expander.pl
    > Kasia

    Szukalem (jeszcze przez bankiera i elfina), ale nie do konca o o mi chodzi.
    Tam sa tylko 'suche' liczby, to wszyskto, ja chcialbym raczej poczytac opinie
    osob, ktore juz taki kredyt braly lub sie nimi interesowaly.

    Janusz

  • 4. Data: 2002-10-01 12:26:49
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    opinie
    > osob, ktore juz taki kredyt braly lub sie nimi interesowaly.

    W PKO BP kredyt Własny Kąt do 5 lat od dzisiaj oprocentowanie w PLN - 9.19%
    :-))
    W ciągu 2-4 tygodni można załatwić wszystkie formalności.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik