  • 1. Data: 2002-10-01 10:32:06
    Temat: mBank - rece opadaja...
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

    Witam!
    Oto jaka sympatyczna informacje otrzymalem przed chwila dzwoniac na mLinie:
    "Przepraszamy, ale nasze centrum telefoniczne jest nieczynne,
    prosimy o kontakt w innych godzinach"

    Po prostu rece opadaja.

    Wczoraj mialem jeszcze ciekawsza sytuacje:
    Probowalem wyplacic z Euronetu pieniazki, otrzymalem komunikat
    ze jest brak srodkow na koncie (oczywicie srodki byly). Po powrocie
    do domu co zauwazylem? Ze oczywiscie jest zalozona blokada
    na kwote ktora chcialem wyplacic.
    Pomyslalem sobie ze zdejma blokade za kilka dni.
    Nic bardziej mylnego! Ku mojemu zdziwieniu blokada zostala
    zdjeta po ok. 30min.!!!
    Czy ktos mi powie o co tu chodzi? Na jakiej podstawie bank sobie
    zaklada i zdejmuje blokady??

    hosi
    GG#520751

  • 2. Data: 2002-10-01 10:36:19
    Temat: Re: mBank - rece opadaja...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktos mi powie o co tu chodzi? Na jakiej podstawie bank sobie
    > zaklada i zdejmuje blokady??

    hmmm - chyba bna takiej samej jak ustala, ze blokada trwa 7 dni (Inteligo)
    albo np. 10 dni (Multibank)

  • 3. Data: 2002-10-01 10:43:28
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> schrieb im Newsbeitrag

    > hmmm - chyba bna takiej samej jak ustala, ze blokada trwa 7 dni (Inteligo)
    > albo np. 10 dni (Multibank)

    No tak, ale mi chodzi raczej o to: jesli bank zaklada blokade
    do "mniema" ze pienazki "wyszly" z bankomatu. Po jakim okresie
    (pewnie w porozumieniu z Euronetem) okazuje sie ze jednak nie
    "wyszly" i zwraca ta kwote. Czy po pol godzinie bank dowiedzial sie nagle
    ze jednak pieniadze nie zostaly pobrane?? Troche dziwnie to wyglada :-\

    hosi
    GG#520751

  • 4. Data: 2002-10-01 10:54:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "wyszly" i zwraca ta kwote. Czy po pol godzinie bank dowiedzial sie nagle
    > ze jednak pieniadze nie zostaly pobrane?? Troche dziwnie to wyglada :-\

    Moze po prostu cops w systemie mBanku szaleje i widzieli, ze pieniadze
    pobierane od taj do tej godziny z pewnoscia nie mogly byc pobrane i
    zlikwidowali blokade....

    Mysle, ze to lepsze rozwiazanie niz przepisaowe czekanie 7 dni, albo
    przyjmowanie reklamacji od klienta :)

  • 5. Data: 2002-10-01 11:00:14
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

> [...]
    > zlikwidowali blokade....
    >
    > Mysle, ze to lepsze rozwiazanie niz przepisaowe czekanie 7 dni, albo

    Witam,
    wczoraj (30.09) o godz. 10:06 podejmowalem gotowke z Euronetu.
    Bankomat tym razem zachowywal sie nie tak jak zwykle.
    Dlugo wyswietlal komunikat o transakcji w toku, cos tam chrobotalo
    wreszce ... dal pieniadze - niewiele , ale tyle ile chcialem.
    A ciekawostka na koniec. Zawsze blokada podjetej sumy byla widoczna
    w internecie prawie natychmiast a teraz do dzisiaj jej nie ma.
    Moze ma to zwiazek z rym ze 30.09 naliczali odsetki i cos im sie
    rypnelo ?

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 6. Data: 2002-10-01 11:04:24
    Od: "RZ" <r...@r...net.pl>

> [...]
    > w internecie prawie natychmiast a teraz do dzisiaj jej nie ma.
    > Moze ma to zwiazek z rym ze 30.09 naliczali odsetki i cos im sie

    Uzupelnienie - przed chwila pojawila sie blokada.
    czyli sytuacja normalnieje :)

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 7. Data: 2002-10-01 11:10:48
    Od: "hosi" <hosi@???.pl>

> [...]

    > Moze po prostu cops w systemie mBanku szaleje i widzieli, ze pieniadze
    > pobierane od taj do tej godziny z pewnoscia nie mogly byc pobrane i

    Moze i tak bylo, thx za info.

    hosi
    GG#520751

  • 8. Data: 2002-10-01 15:50:46
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    no dobra ale czemu bankomaty nie wypłacają? Ja też tak miałem - Bydgoszcz
    godz. 11.45
    Jacek