    From: p...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Date: 15 Jan 2008 08:50:08 +0100

    Witajcie,

    Szukałem w googlach ale nie wyczerpały one moich wątpliwości. Może ktoś z
    Was mi pomoże.
    Doświadczonych w kredytach jest na pewno dużo.
    Ja wcześniej nie miałem kredytu, ale teraz już muszę.
    Chciałbym kupić mieszkanie za około 170 tys.
    Gdzie dostane najlepszy i najtańszy kredyt?
    Czy uważacie że frank nadal jest dobrą walutą dla kredytó mieszkaniowych? Teraz
    złotówka jest bardzo mocna, analitycy mówią różnie, część, że jeszcze sie
    umocni część że spadnie ... eeech

    Dziękuje za pomoc
    Artur