  • Data: 2008-01-16 04:20:09
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:68ae.0000003f.478c65af@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Szukałem w googlach ale nie wyczerpały one moich wątpliwości. Może ktoś
    > Was mi pomoże.
    > Doświadczonych w kredytach jest na pewno dużo.
    > Ja wcześniej nie miałem kredytu, ale teraz już muszę.
    > Chciałbym kupić mieszkanie za około 170 tys.
    > Gdzie dostane najlepszy i najtańszy kredyt?
    > Czy uważacie że frank nadal jest dobrą walutą dla kredytó mieszkaniowych?
    > Teraz
    > złotówka jest bardzo mocna, analitycy mówią różnie, część, że jeszcze sie
    > umocni część że spadnie ... eeech

    Radze poczekac, obserwowac i wyciagac wnioski, by nie kupic "na gorce" i nie
    wziasc kredytu w sytuacji niepewnosci bankowej.
    Moim zdaniem lepiej jest poczekac do przyszlego roku z ta decyzja, zarowno z
    kupnem jak i z kredytem. Obecnie niezabardzo dobrze wyglada sytuacjia
    bankow, co prawda na pewno panstwo wpompuje tam troche kasy ale sadze, ze i
    to nie wystarczy.
    Chodzi o to, bys nie kup[il domu za 170 tys. ktory za 5 lat wart bedzie 130
    tys a kredyt w banku podniosa ci o 50%...
    A zlotowka, jak ktos napisal - kiedys musi pasc. Dzis zlotowka mocna to
    mozna za nia duzo waluty kupic, jak sadzisz, kto decyduje o wartosci
    zlotowki i kogo stac na zakup walut?