  • Data: 2008-01-16 11:38:47
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy - gdzie i w jakiej walucie?
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Kubiak" 8...@4...net

    > Chyba że wcześniej zostanie zastąpiona przez euro.

    Chyba że. Ale jeśli górnikom się podwyższy pensje, lekarzom podwyższy,
    nauczycielom... Jeśli paliwo będzie drożało (nie tylko koszt obsługi
    kart płatniczych trzeba wrzucić w ceny towarów; koszty transporty
    czy elektryczności również) i energia elektryczna...

    Cuda istnieją, ale MZ albo się komuś zabierze, aby dać komuś
    innemu, albo pieniądz straci na wartości. W cudowny rozwój
    kraju w tempie ekspresowym nie wierzę. :)

    Niby jest taka instytucja, której można by trochę ;) zabrać, ale
    czy ja wiem, czy na takie świętokradztwo ktoś się poważy?....

    Przykłady z historii mamy... Niedawno w TV (nie pamiętam, której,
    ale ja wielkiego wyboru w programach nie mam) puszczano złowieszczego
    Faraon (oby żył wiecznie) na którym ;) widać wyraźnie, co się dzieje,
    gdy bezbożnicy sięgają po dobra kapłanów...

    Ciemność zapanowała... Ozyrys wziął kapłanów w opiekę...

    Boję się, że jeśli bezbożnicy ;) sięgną po święte dobra zapisane
    kapłanom przez poprzednie władze -- nawiedzi nas powódź, ptasia
    grypa, zaćmienie słońca lub inny kataklizm... (a może nawet
    zamarznie woda w ziemi) ;)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com