  • 1. Data: 2005-04-20 12:15:28
    Temat: kredyt mieszkaniowy DomBank lub Milenium
    Od: "Qba" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    prosze o porade co byscie wybrali z tych dwoch ofert
    wklad wlasny 20% kredyt w CHF DomBank 2,01 %
    czy
    wklad wlasny 20% kredyt w CHF Milenium 2,61 %
    lub moze macie jakies inne propozycje co do kredytu mieszkaniowego w CHF
    przy 20% wkladzie wlasnym?

    pozdrawiam i z gory dzikuje za wszelkie uwagi
    Kuba

  • 2. Data: 2005-04-20 12:29:26
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy DomBank lub Milenium
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    witam
    czy na peweno DOMBANK tyle daje ???
    cos nie chce mi sie wierzyc mi z ich kalkulatora oprocentowanie wyszlo 6%
    przy kwocie zkupu 90tys a kredyt w tym 80tys ??
    cos nie chce mi sie wierzyc

    pozdr
    KB

  • 3. Data: 2005-04-20 19:57:28
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Apr 2005 14:15:28 +0200, Qba <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > przy 20% wkladzie wlasnym?
    >
    > pozdrawiam i z gory dzikuje za wszelkie uwagi

    Więcej szczegółów na priv to Ci policzę

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/