  • 1. Data: 2004-01-09 12:54:17
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    Witam
    Czy ktorys z grupowiczow moglby mi polecic bank, w ktorym moglabymbyloby
    zaciagnac kredyt mieszkaniowy?
    bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.

    ----
    erynia

  • 2. Data: 2004-01-09 12:59:31
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    erynia <e...@n...forumakad.pl> wrote:
    > Witam
    > Czy ktorys z grupowiczow moglby mi polecic bank, w ktorym
    > moglabymbyloby zaciagnac kredyt mieszkaniowy?
    > bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.

    Zobacz PKO BP, KB, BPH PBK ew. MultiBank

  • 3. Data: 2004-01-09 15:19:58
    Od: "Tomek Rosikon" <r...@z...ce3.pl>

    > Witam
    > Czy ktorys z grupowiczow moglby mi polecic bank, w ktorym moglabymbyloby
    > zaciagnac kredyt mieszkaniowy?
    > bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.

    dobrze się złożyło bo właśnie jestem już na etapie wyboru banku :)) i
    kompletowania dokumentów więc myśle że mogę pomóc
    pierwsze rozpoznanie za mną i jak na razie najlepsze warunki oferują mBanku
    (bardzo kożystna oferta mPlan)
    albo PKO BP - oba banki okazały się najlepsze w ofercie kredytów
    złotówkowych (na taki kredyt się zdecydowałem)
    co do kredytów walutowych to pierwsze miejsce przyznał bym BPHPBK

    pozdr
    Tomasz Rosikoń

  • 4. Data: 2004-01-09 21:39:51
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Rosikon" <r...@z...ce3.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kompletowania dokumentów więc myśle że mogę pomóc
    > pierwsze rozpoznanie za mną i jak na razie najlepsze warunki oferują
    Moze mialem pecha, ale goraco odradzam doradcow (a na pewno jednego
    kompletnego idiote) z Krakowa;
    za to prawie to samo mozna dostac w Multibanku, a profesjonalizm pozwoli na
    zasadniczo bezstresowe zalatwienie sprawy.

    Ale warto tez popytac gdzie indziej.

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk

  • 5. Data: 2004-01-09 23:01:34
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Tomek Rosikon napisal/a:

    > pierwsze rozpoznanie za mną i jak na razie najlepsze warunki oferują
    > mBanku (bardzo kożystna oferta mPlan)

    a jakie jest oprocentowanie w mplanie teraz (mam na myśli rzeczywiste jakie
    mógłbyś dostać, a nie marketingowe "od 5,95%"? Bo ja brałem kredyt pod
    koniec sierpnia (wybór padł na BPHPBK) i wtedy oczywiście rozpatrywałem
    mplan, ale niestety prawdziwa stopa kredytu zbliżała się do 8% (można to
    było zobaczyć na kalkulatorze na ich stronie).

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 6. Data: 2004-01-14 12:06:15
    Od: "Tomasz Rosikon" <r...@z...ce3.pl>

> [...]
    > mplan, ale niestety prawdziwa stopa kredytu zbliżała się do 8% (można to
    > było zobaczyć na kalkulatorze na ich stronie).

    Oprocentowanie kredytu który chce wziąść wynosiłoby 7,5 %
    Ale jest to stosunkowo mały kredyt (jak na kredyt hipoteczny) ok 50k
    a zabezpieczenie jest duże ok 300k no i budynek, na którego wykończenie
    bierzemy kredyt jest już wykonany w 70 %
    wiec w mojej sytuacji ryzyko dla banku jest stosunkowo niewielkie stąd
    mniejsze oprocentowanie :))

    Jak na razie mBank spisuje się b.dobrze (a może po prostu trafiłem na
    kompetentnego pracownika)
    współpraca przebiega sprawnie, co mnie bardzo cieszy, a wszelkie wątpliwości
    od razu są wyjaśniane bez żadnych niedomówień :)
    teraz czekam na na resztę dokumentów .. składam wszytskie papiery i czekam
    na umowę i tak na prawde wtedy dowiem sie jakie są warunki kredytu

    czy może wie ktoś czy można jeszcze bardziej obniżyć oprocentowanie ?
    czy raczej to ustala system (ich kalkulator kredytowy) ?

    pozdrawiam
    Tomasz Rosikoń