    From: "Tomek Rosikon" <r...@z...ce3.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt mieszkaniowy
    Date: Fri, 9 Jan 2004 16:19:58 +0100

    > Witam
    > Czy ktorys z grupowiczow moglby mi polecic bank, w ktorym moglabymbyloby
    > zaciagnac kredyt mieszkaniowy?
    > bede wdzieczna za wszelkie podpowiedzi.

    dobrze się złożyło bo właśnie jestem już na etapie wyboru banku :)) i
    kompletowania dokumentów więc myśle że mogę pomóc
    pierwsze rozpoznanie za mną i jak na razie najlepsze warunki oferują mBanku
    (bardzo kożystna oferta mPlan)
    albo PKO BP - oba banki okazały się najlepsze w ofercie kredytów
    złotówkowych (na taki kredyt się zdecydowałem)
    co do kredytów walutowych to pierwsze miejsce przyznał bym BPHPBK

    pozdr
    Tomasz Rosikoń