    From: "Fin" <fin@autograf[spam].pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny w mbank czy millenium
    Date: Mon, 17 Jan 2005 08:23:23 +0100

    Użytkownik "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości
    news:cse35a$8ig$1@news.onet.pl...
    > Coz, pewnie moje pytania beda lamerskie, ale mam nadzieje ze nikt mnie nie
    > zje zywcem :)
    >
    > Mam pytanie na co zwracac uwage wybierajac bank - chodzi, jak w temacie, o
    > kredyt hipoteczny.
    > Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie wiem
    > na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze znaczenie.
    >
    > Jakies rady?

    Jeżeli chodzi o mbank to poraża mnie procedura uwspólnienia
    konta. Aby uwspólnić moje moja dziewczyna musi zamknąć swoje.
    Procedura trwała 30 dni i ... przyslali pismo że podpis na wypowiedzeniu
    się im nie zgadza i konta nie zamkną. Wysłaliśmy kolejne i znów będziemy
    czekać
    30 dni a wpływy na konto muszą być do końca stycznia. Dodam że pierwsze
    pismo
    było wysłąne pod koniec listopada, gdzie wtedy zdawało mi się że do końca
    stycznia zdąże. Jak wreszcie łaskawie zamkną to konto to jeszcze czeka mnie
    procedura uwspólnienia... pewnie kolejny 2-3 tyg. Lekki dramat.

    W z moich doświadczeń wynika iż mbank jest dobry gdy nie trzeba kontaktować
    się z mlinią. Przez prawie 3 lata dzwoniłem do nich raz aktywować konto i
    byłem
    zadowolony.

    pzdr
    Fin