  • 41. Data: 2018-10-05 09:53:33
    Temat: Re: kredyt hipo w opcji standard czy promocyjny?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-10-04 o 18:20, J.F. pisze:

    >nic, ale jak klient coś będzie chciał (aneks, zmiana zabezpieczenia
    >itp...) to bank powie: nie, bo nie

    Moze teraz jakies lepsze przepisy, ale pamietasz co bylo - mieszkanie
    potanialo, rata zrobila sie za wysoka jak na zarobki ... doplac nam
    kliencie 100 zl na ubezpieczenie i nie ma sprawy ...

    A Piotr nie moze :-)

    J.

  • 42. Data: 2018-10-05 13:20:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Gigapromocja wymagajaca przelewania pensji na konto ?
    > Bo inne nadal niewykluczone.

    np zniżki na tankowanie latających samochodów albo doładowania robota
    pocieszacza.

    > No i czy ta gigapromocja bedzie dawala 80 zl kazdego miesiaca ?

    Nie no mowmy o konkretach 15 lat kredyt i 15 lat cyrograf, 15 lat w
    jednm i tym samym banku? A może oni nie dożyja bo ich PIS wykupi i
    znacjonalizuje ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 43. Data: 2018-10-05 13:38:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >np zniżki na tankowanie latających samochodów albo doładowania robota
    >pocieszacza.

    No i co - nie mozna skorzystac ?

    >Nie no mowmy o konkretach 15 lat kredyt i 15 lat cyrograf, 15 lat w
    >jednm i tym samym banku?

    Czemu nie - jesli dobrze wybrales, to jak byl 15 lat temu dobry, tak
    nadal bedzie dobry.

    Poza tym - jaki cyrograf ?
    Zawsze mozna poszukac refinansowania kredytu z megapromocja :-)

    J.

  • 44. Data: 2018-10-06 13:12:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Czemu nie - jesli dobrze wybrales, to jak byl 15 lat temu dobry, tak
    > nadal bedzie dobry.

    Kredyt może być dobry ale ROR niedobry :)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 45. Data: 2018-10-06 14:33:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 80zł/mc to jest gigapromocja - choć z drugiej strony dają nie ze swoich, jeśli
    teraz są samobójcy biorący KH z marżą 2,7% - a nawet 2,2% - to będzie z tego większy
    problem niż z nieszczęsnych franków.

    są tacy, którzy biorą nawet z marżą >4%! ale jak ktoś ma do wyboru
    kredyt hipo z oprocentowaniem ok. 6% lub mieszkanie kątem u teściów to
    wybierają zwykle to pierwsze

    > Z drugiej strony nie ma obowiązku przelewania całej wypłaty, chyba że ileś musisz
    zadeklarować - np. tyle, ile we wniosku.
    > Ale jak nie, to np. z CA przy ostatniej promo był wniosek do pracodawcy o przelew
    wynagrodzenia z rubrykami do wyboru: całe, n% albo ustalona suma.
    > Inna sprawa czy pracodawca zgodzi się płacić na kilka kont, bo my akurat kilka
    promo opędzamy, a tu jeszcze zobowiązania z kredytu...

    do dogadania, ale dla mnie to byłby problem

    > Zaś 500zł kartą/mc - gdybym to miał taki problem, że tylko tyle wydaję ;> Jeszcze
    dostępność POS oczywiście - ale rośnie, nawet na prowincji. Jedyny mankament to
    zawracanie głowy pamiętaniem - i na to pewnie liczy bank, bo jak masz pyknąć raz to
    pykniesz i odłożysz, 5 razy - to już się zastanowisz najpierw, czy brać - a jak 500zł
    to sporo ludzi po prostu z innych kart zrezygnuje, żeby nie musieć liczyć (choć są
    banki z licznikami w ST i/lub apce).

    mam znajomych z prowincji, u których mało POSów w okolicy, ale na tyle
    dużo kupują przez net (bo się jeździć do miasta nie opłaca), że
    spokojnie limit wyrabiają

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 46. Data: 2018-10-06 14:35:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 09:50, J.F. pisze:

    > Ale kiedys sie moze dowiedziec, i co wtedy ?

    praktycznie niewiele, bo jak kredyt jest dobrze spłacany (ale ktoś
    oficjalnie nie ma dochodu) to mu bank nic nie zrobi...

    > Gigapromocja wymagajaca przelewania pensji na konto ?
    > Bo inne nadal niewykluczone.
    >
    > No i czy ta gigapromocja bedzie dawala 80 zl kazdego miesiaca ?

    kredyt hipo mocno związuje klienta z bankiem, ale nie wyklucza również
    posiadania i innych kont

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 47. Data: 2018-10-06 14:36:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 13:38, J.F. pisze:

    > Zawsze mozna poszukac refinansowania kredytu z megapromocja :-)
    >
    > J.

    albo skoro gdzieś indziej lepsza promocja to tę olewasz, płacisz wyższą
    ratę, ale może w innym miejscu zyskasz więcej niż te 80 zł/m-c?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 48. Data: 2018-10-08 12:19:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    J.F. pisze tak:

    >Kredyt może być dobry ale ROR niedobry :)

    Moze, ale to sie wtedy przeleje na inny, dobry ROR.

    Gorzej, jak za pare lat wprowadza drobna oplate za ROR ...

    J.

  • 49. Data: 2018-10-08 19:54:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-08 o 12:19, J.F. pisze:

    > Moze, ale to sie wtedy przeleje na inny, dobry ROR.
    >
    > Gorzej, jak za pare lat wprowadza drobna oplate za ROR ...
    >
    > J.

    to przecież może dotyczyć każdego banku, TOiP nie jest niezmienna, a jak
    za konto płacić nie chcesz to rezygnujesz z promocji i masz standardową
    marżę

    --
    pozdrawiam
    RobertS