  • 1. Data: 2018-10-04 11:57:54
    Temat: Jaka lokata bankowa teraz?
    Od: "Alina" <b...@s...pl>

    W najbliższych dniach zwolni mi się trochę gotówki
    i chciałabym zainwestować w jakąś krótkoterminową
    lokatę bankową. Tylko lokatę, bez ryzyka i zdecydowanie
    krótkoterminową, na 6 miesięcy najwyżej.
    Możecie mi coś doradzić?

    Pozdrowienia
    Alina

  • 2. Data: 2018-10-04 12:07:00
    Temat: Re: Jaka lokata bankowa teraz?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Zajrzyj tu: https://rekinfinansow.pl

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-10-04 12:10:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > i chciałabym zainwestować w jakąś krótkoterminową
    > lokatę bankową. Tylko lokatę, bez ryzyka i zdecydowanie
    > krótkoterminową, na 6 miesięcy najwyżej.

    Kiedy sam mam taki problem, korzystam z porównywarek, ale szału się nie
    spodziewaj:
    https://www.oprocentowanielokat.pl/
    https://www.bankier.pl/lokaty

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 4. Data: 2018-10-04 12:51:15
    Od: p...@g...com

    Idea na nowe srodki ma na 1 mies 3,5%, 2 mies 3%, 3 mies 2,9%, 6 mies 2,7% do 1 mln
    zl.

  • 5. Data: 2018-10-04 12:52:53
    Od: p...@g...com

    Den torsdag 4 oktober 2018 kl. 12:51:17 UTC+2 skrev p...@g...com:
    > Idea na nowe srodki ma na 1 mies 3,5%, 2 mies 3%, 3 mies 2,9%, 6 mies 2,7% do 1 mln
    zl.

    Poprawka: Nowe srodki plus - czyli konto w Idei jest prawdopodobnie wymagane.

  • 6. Data: 2018-10-04 15:20:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 11:57, Alina pisze:
> [...]
    > i chciałabym zainwestować w jakąś krótkoterminową
    > lokatę bankową. Tylko lokatę, bez ryzyka i zdecydowanie
    > krótkoterminową, na 6 miesięcy najwyżej.

    dlaczego nie skorzystasz z funduszu pieniężnego? wypłacić/wpłacić kasę
    możesz zawsze, ryzyko znikome (ale jest!)

    i zysk zwykle lepszy niż na promocyjnym depo w banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2018-10-04 15:32:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2018 15:20:33 +0200, RobertS napisał(a):

    > dlaczego nie skorzystasz z funduszu pieniężnego? wypłacić/wpłacić kasę
    > możesz zawsze, ryzyko znikome (ale jest!)

    Ale jakiego? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-10-04 15:33:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

> [...]

    > możesz zawsze, ryzyko znikome (ale jest!)
    >
    > i zysk zwykle lepszy niż na promocyjnym depo w banku

    Dawno nie interesowałem się funduszami.
    Czy teraz tak walczą o klienta, że nie ma opłat za nabycie/zbycie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 9. Data: 2018-10-05 00:06:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Alina" 5bb5e416$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > i chciałabym zainwestować

    A kto by nie chciał?!

    > w jakąś krótkoterminową

    Kto teraz moczy pieniądze w długoterminowe?!

    > lokatę bankową.

    Konto oszczędne Cię nie interesuje?
    Wybierasz, kiedy chcesz, oby niezbyt często. ;)

    > Tylko lokatę, bez ryzyka

    Ryzyko jest zawsze -- rozumiem dobrze, że
    BFG jest wg Ciebie dobrym gwarantem a banki
    w RP (Getin, Millennium, Paribas itd.) są
    dobrym miejscem do przechowywania pieniędzy.

    > i zdecydowanie krótkoterminową, na 6 miesięcy najwyżej.

    To już długoterminowa... ;)

    > Możecie mi coś doradzić?

    Mogę Ci coś doradzić, ale nie za darmo -- Ja coś
    otrzymam i Ty coś otrzymasz za moje doradztwo,
    o ile dojdziemy do porozumienia.

    Drobne noworodki (typu ;) ten tałzen) mają zwykle
    lepsze warunki niż staruszkowie czy niedrobiazgi...

    [i tak dużo doradziłem...]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 10. Data: 2018-10-05 18:27:17
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 15:33, Olin pisze:

    > Dawno nie interesowałem się funduszami.
    > Czy teraz tak walczą o klienta, że nie ma opłat za nabycie/zbycie?

    Fundusze kupowane/zbywane online w firmach zarządzających funduszami są zwykłe bez
    opłat a w bankach (za wyjątkiem niektórych) nawet online, są opłaty. Taki np Alior
    potrafi pobrać na starcie nawet 4%. Zwykle najwyższe opłaty są za fundusze akcyjne
    , niższe lub bez są opłaty za fundusze pieniężne lub obligacje.
    Z tym że zwrot z funduszy obligacji korporacyjnych są obecnie okresami ujemne!, a
    pieniężne cienko przędą. Chyba tylko PKObp ich nie przebija.

    PS. Spojrzałem na Aviva i Rockbridge a tam prawie wszystko na czerwono !!

    --
    Boguś