  • 1. Data: 2002-08-28 10:23:33
    Temat: kredyt dla zadłużonych ?
    Od: "Andrzej" <a...@f...pl>

    Witam serdecznie,

    Potrzebuje pomocy. Moja znajoma zadłużyła się ponad miarę, spłacając jeden
    kredyt innym. Żaden bank nie chce jej już udzielać kredytu (może i dobrze).
    Pojawił się posrednik kredytowy, któy zaoferował kredyt dla zadłużonych . Ma
    to polegać na tym, że ktoś (bank, agencja, konsorcjum bankowe ?) udziela
    kredytu bezgotówkowego, przeznaczonego na spłatę zadłuzenia w innych bankach
    (klient nie dostaje pieniedzy do ręki), zabezpieczonego na hipotece.
    Mam spore watpliwości, niejase określenie udzielajacego kredyt, dosć wysokie
    prowizje, oprocentowanie od 17 do 21 % itp.

    Czy ktoś z Was może słyszał o takim produkcie bankowym ? Chciałbym upewnić
    się, że to nie jest jakiś przekręt, że dziewczyna nie wyda kolejnych
    pieniędzy w i tak trudnej sytuacji finansowej.

    Dziękuję

    Andrzej

  • 2. Data: 2002-08-28 10:38:31
    Temat: Re: kredyt dla zadłużonych ?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wysokie
    > prowizje, oprocentowanie od 17 do 21 % itp.
    Niech może lepiej Twoja znajoma idzie do banku i spróbuje sie z nimi
    dogadać.t
    Bo na razie z tego postu wynika, że jest na dobrej drodze do utraty
    nieruchomości.

    KJ

  • 3. Data: 2002-08-30 07:57:40
    Od: "ramzes" <r...@p...onet.pl>

    "Andrzej" <a...@f...pl> wrote in message
> [...]
    > się, że to nie jest jakiś przekręt, że dziewczyna nie wyda kolejnych
    > pieniędzy w i tak trudnej sytuacji finansowej.

    To "coś" się pewnie Provident nazywa.... niech trzyma się od tego z
    daleka!!! Ta firma oprocentowanie ma dość ostre, a nie przebiera w środkach
    przy egzekucji zadłużenia (łacznie z wizytą osiłków)

    Natomiast wygląda na to że dla twojej znajomej nauka poszła w las...
    rozumiem że obecnych kredytów nie jest w stanie spłacać więc ... szuka
    następnych!!! A przecież te równeiż trzeba będzie spłacić (razem z
    poprzednimi).
    IMHO lepiej żeby na razie nikt jej dalszych kredytów nie udzilił, a ona
    le[piej niech idzie do banku(ów) i próbuje sięz nimi dogadać. Nie wiem jak
    dokładnie wygląda sytuacja (status kredytów, czy ona pracuje, o ile raty
    przekraczają jej zdolność kredytową itp) więc trudno cos dokłądniej poradzić