  • 1. Data: 2004-11-07 20:27:47
    Temat: koszty zakupu mieszkania
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    Witam

    Kupuję mieszkanie na kredyt (kredyt w wys. 29000zł wkład własny 7250 zł).
    Wartośc mieszkania na umowie 36250 zł. Mam pytanie z jakimi kosztami muszę
    się liczyć (chodzi mi o notariusza, podatek, założenie księgi wieczystej i
    wszystkie sprawy z tym związane). Jest to mój pierwszy zakup mieszkania i
    niewiele wiem na ten temat:). Jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc byłabym
    bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2004-11-08 07:58:20
    Temat: Re: koszty zakupu mieszkania
    Od: "keimak" <k...@p...fm>

    http://dom.gazeta.pl/dom/0,50844.html

    pzdr,
    Keimak

  • 3. Data: 2004-11-09 09:57:52
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik ".::kasia::." <katarzyna_malkowska@op .pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Kupuję mieszkanie na kredyt (kredyt w wys. 29000zł wkład własny 7250 zł).
    > Wartośc mieszkania na umowie 36250 zł.

    gdzie sprzedają takie tanie mieszkania? :)
    AI

  • 4. Data: 2004-11-09 16:27:14
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> napisał w
    wiadomości news:cmq4b2$gbr$1@62.148.86.188...
    > Użytkownik ".::kasia::." <katarzyna_malkowska@op .pl> napisał w wiadomości

    Np. Cieszyn mieszkanie 30 m.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 5. Data: 2004-11-09 18:10:02
    Od: ".::kasia::." <k...@o...pl>

    > gdzie sprzedają takie tanie mieszkania? :)
    > AI

    Ja akurat upolowałam sobie mieszkanie w Dąbrowie Górniczej (Górny Śląsk).
    M-3 44,5 m2. W rzeczywistości jest ono jeszcze tańsze:) Po prostu miałam
    szczęście:)

    pozdrawiam
    Kasia

  • 6. Data: 2004-11-09 18:43:42
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Lesio5 wrote:

    > Np. Cieszyn mieszkanie 30 m.

    Ee, drogie jakieś - 1200 zł/m2. Na Górnym Śląsku kupisz i po 900 zł

  • 7. Data: 2004-11-09 19:07:49
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ee, drogie jakieś - 1200 zł/m2.