  • 1. Data: 2013-05-09 11:32:39
    Temat: koszt przelewu?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Ile wynosi koszt przelewu z zagranicy?
    Chodzi mi o to jaka jest minimalna kwota ktora oplaca sie wyslac,
    zakladajac, ze wysylka z np. UK bedzie bezplatna, ile Polskie banki kasuja
    za przyjecie takich pieniedzy?
    Jak to sie ma procentowo i czy sa tu tak zwane kwoty minimalne (oplat)?
    Od jakich kwot takie przeley maja sens?
    Dzieki za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2013-05-09 11:44:39
    Temat: Re: koszt przelewu?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Thu, 9 May 2013 10:32:39 +0100
    "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> [...]
    > Jak to sie ma procentowo i czy sa tu tak zwane kwoty minimalne
    > (oplat)? Od jakich kwot takie przeley maja sens?

    Zobacz w cenniku banku, do ktorego przelewasz pieniadze.

    Zasadniczo dla osob indywidualnych w wiekszosci bankow przelewy
    przychodzace nie kosztuja nic, choc moze to tez zalezec od waluty
    przelewu, czy wysylajacy obciazyl kosztem przelewu tylko siebie, czy
    obie strony transakcji itd.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2013-05-10 21:28:20
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > przychodzace nie kosztuja nic, choc moze to tez zalezec od waluty
    > przelewu, czy wysylajacy obciazyl kosztem przelewu tylko siebie, czy

    Powiedzmy, ze bede sprzedawac na ebay i mniej wiecej co 2 tygodnie wysylac
    na konto w Polsce po 10 funtow, chodzilo mi o to czy to sie kalkuluje, czy
    10 funtow nie jest zbyt mala kwota na przelew. W UK wysylke do Polski mam za
    darmo.
    Ewentualnie czy ktos moze mnie wpuscic w koszty i np. wyslac przelwe na 1
    funt od którego ja zaplaca ponad 1 funta oplat.
    Zalezalo mi na praktyce, raczej nie na tabeli bankowych.

  • 4. Data: 2013-05-11 11:21:08
    Od: "Slawek" <w...@p...onet.pl>

    mBank nic BZWBK ok 5 zeta
    Uzytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisal w wiadomosci