  • 1. Data: 2013-05-09 10:17:14
    Temat: numery telefoniczne bankowych naciągaczy
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Co prawda w internecie dostępny jest spis numerów bankowych,
    z których dzwonią pośrednicy ale niektórzy dzwonią z komórek a wspomniane bazy tych
    numerów nie obejmują.

    Może warto byłoby zebrać takie numery w jednym wątku dla potomnych?

    Aktualnie jestem za granicą, dosyć daleko gdzie minuta za odebrane połączenie
    kosztuje niewyobrażalne pieniądze. Ktoś z numeru:

    +48608918899

    molestuje mnie telefonicznie po kilka razy dziennie. Denerwujące jest to o tyle, że
    nie ma czlowiek pewnosci że to nie jest ktoś kto ma ważną sprawę do mnie. W kazdym
    razie SMSy wysyłane pod ten numer idą w próżnię.

    Odebrałem więc któregoś dnia i okazało się, że usłyszałem sygnał nawiązywanego
    połączenia, czyli jak w mBankowym systemie. Czy możecie potwierdzić, że z tego numeru
    dzwonią bankowi naciągacze?

  • 2. Data: 2013-05-09 10:21:28
    Temat: Re: numery telefoniczne bankowych naciągaczy
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    +48608918899 to Generali Ubezpieczenia.
    Udało mi się w końcu dzisiaj znaleźć na http://kto-dzwonil.pl

  • 3. Data: 2013-05-09 10:26:16
    Od: WW <w...@g...com>

    http://kto-dzwonil.pl/index.php?numer=608918899
    http://www.tellows.pl/num/608918899

  • 4. Data: 2013-05-09 10:48:59
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    az.anonim pisze:
    > spis numerów bankowych,
    > z których dzwonią pośrednicy

    kilka numerów z mojej spamlisty telefonicznych spamerów:

    221015179 ideabank
    222620002 getinbank
    224893709 openfinance
    227135990 netia
    227175990 mbank
    422399800 mbank
    428886303 mbank

    --
    Pozdr,
    ketiv

  • 5. Data: 2013-05-09 11:54:17
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 9 maja 2013 10:48:59 UTC+2 użytkownik ketiv napisał:

    Codziennie dzwonili do mnie z +48324948400, po powrocie do kraju okazało się, że to
    Open Fajans...

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2013-06-11 01:04:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 May 2013 01:17:14 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):
    > Aktualnie jestem za granicą, dosyć daleko gdzie minuta
    >za odebrane połączenie kosztuje niewyobrażalne pieniądze.

    Stale przekierowanie na poczte, i "jesli chcesz sie skomunikowac -
    wyslij sms".

    J.