  • 1. Data: 2013-05-08 13:51:03
    Temat: ,,50 za 500"
    Od: wefe <k...@i...pl>

    otrzymał już ktoś nagrodę ( kartę) z konkursu BZWBK "50 za 500"

  • 2. Data: 2013-05-08 14:12:17
    Temat: Re: ,,50 za 500"
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 8 May 2013 04:51:03 -0700 (PDT), wefe napisał(a):

    > otrzymał już ktoś nagrodę ( kartę) z konkursu BZWBK "50 za 500"

    Meldowali, że mają opóźnienie i karty będą wysyłane do 10 maja, co w
    nomenklaturze bankowej oznacza "dziesiątego zamówimy koperty".

    AK

  • 3. Data: 2013-05-14 19:09:13
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-05-08 14:12, Andrzej Kubiak pisze:

    > Meldowali, że mają opóźnienie i karty będą wysyłane do 10 maja, co w
    > nomenklaturze bankowej oznacza "dziesiątego zamówimy koperty".
    >
    > AK

    Ja dostałem dzisiaj kartę. W sumie awizo od wczoraj leżało.

    Darek

  • 4. Data: 2013-05-14 23:27:10
    Od: wefe <k...@i...pl>

    > Ja dostałem dzisiaj kartę. W sumie awizo od wczoraj leżało.
    >
    > Darek

    u mnie na razie cisza zobaczymy jutro

  • 5. Data: 2013-05-16 15:04:52
    Od: pws <p...@g...com>

    Do mnie dzisiaj przyszła karta ze stówką :)
    Data wysyłki poleconego - 13.05.

  • 6. Data: 2013-05-16 15:22:39
    Od: zgred <z...@e...com>

    Też, pszipełzło.
    sztympel jw. (tj. jak niżej, 13.05)
    Regulamin wydrukowany na dwóch stronach A4 w 3 kolumnach czcionką chyba
    5p. Wystarczy, żeby ich znielubić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 7. Data: 2013-05-16 16:15:56
    Od: www2 <t...@g...com>

    jak poprzednicy - dzisiaj doszlo, nadane 13.05 (ekonomiczny polecony ;)
    data waznosci: 11/13 wiec to jakies lezaki magazynowe

    w sumie szkoda, bo myslalem, aby uzywac tej karty do zakupow <100zl i doladowywac,
    ale skoro za pol roku karta do koszta to trudno

  • 8. Data: 2013-05-16 20:07:52
    Od: www2 <t...@g...com>

    jesli mialby ktos problemy z rejestracja na prepaid.bzwbk.pl to lapcie pomoc:

    Kartę z doładowaniem z kodem aktywacyjnym można ją aktywować w bankomacie lub w
    serwisie: https://www.centrum24.pl/kartainternetowa/index?inde
    x=1823
    Podczas rejestracji karty w serwisie w polu "Dotychczasowy kod aktywacyjny"
    wprowadzamy kod 2424, a następnie w polu "Nadaj PIN" wprowadzamy dotychczasowy numer
    PIN lub nadajemy nowy, w polu "Potwierdź nadany PIN " potwierdzamy numer PIN, a
    następnie potwierdzamy rejestrację karty. Czy się Pani udało?

    info z FB / https://www.facebook.com/bzwbk/posts/201448369888588 /

  • 9. Data: 2013-05-16 20:31:43
    Od: Nika <w...@m...com>

    Do mnie przyszła dzisiaj.Wczytałam się w ten regulamin pisany czcionką 5
    p. i tam znalazłam następujący punkt:

    90. Nabywca oraz Posiadacz zobowiązuje się do nieprzekazywania karty do
    następujących krajów: (tutaj długa lista, w większości przypadki
    oczywiste, typu Libia, Somalia, ale również są zaskakujące typy takie
    jak Turcja i Chiny).

    To "nieprzekazywanie" oznacza, że nie mogę karty sprezentować mojemu
    hipotetycznemu acz możliwemu znajomemu z Chin? Czy też że w ogóle nie
    wolno mi używać jej w transakcjach z krajami z czarnej listy i np. nie
    mogę sobie za jej pomocą kupić jakiegoś drobiazgu od Chińczyka na eBayu?

    - -

    Nika

  • 10. Data: 2013-05-17 12:42:04
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-05-16 20:31, Nika napisał(a):
> [...]
    > nie wolno mi używać jej w transakcjach z krajami z czarnej listy
    > i np. nie mogę sobie za jej pomocą kupić jakiegoś drobiazgu od

    przekazać -- przekazywać
    1. <<powierzyć komuś coś>>
    2. <<powtórzyć komuś jakąś informację, czyjeś polecenie, słowa itp.>>
    3. <<wysłać jakiś bodziec, sygnał, impuls do jakiegoś urządzenia, narządu
    itp.>>
    4. <<wpłacić pieniądze do banku lub na pocztę, zlecając wypłacenie ich
    temu, na czyje nazwisko lub konto zostały wpłacone>>

    --
    TrzyLinie