  • Data: 2019-07-12 00:55:38
    Temat: korekta obciążeń po przewalutowaniu?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wróciłem z wojaży, podczas których oczywiście testowałem różne karty
    płatnicze (napiszę więcej nt. obserwacji), ale jedna kwestia mnie nurtuje:

    karta VISA Świat (mBąk) rozlicza transakcje po kursie VISA, jednak skąd
    biorą się np. takie historie:

    1.07 obciążenia 698 DKK czyli 399,51 zł, a po kilku dniach zmiana
    obciążenia na 400,18 zł niby prawie nic, a jednak 67 groszy bank pobrał
    więcej, tylko za co?

    w przypadku revoluta nie było takich korekt, oczywiście korekta zawsze
    in plus, nie zauważyłem, aby bank obniżał wartość obciążenia...

    macie jakiś pomysł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS