  • Data: 2019-07-16 19:14:47
    Temat: Re: korekta obciążeń po przewalutowaniu?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-12 o 11:57, J.F. pisze:

    > Ale w jakim sensie - zmienilo sie obciazenie, czy obciazenie wyszlo
    > inaczej niz blokada ?
    > Obciazenie zmienic to jakos nie bankowo, ale moze mBank cos wykombinowal.

    zastanawia mnie to, że niektóre transakcje blokada = obciążenie, a w
    niektórych nie
    jeżeli kurs zmienia się codziennie to (jakaś) różnica powinna być zawsze?

    > A w ogole to w mbanku masz usluge wielowalutową ... choc nie wiem czy w
    > przypadku Danii cos da .. bo placic swiadomie tych 6% prowizji, to mnie
    > odrzuca :-)

    VISA Świat z mBanku, kursy VISA, wychodziło (prawie) tak jak na revolucie

    z drugiej strony jak to jest, ze revolut żadnych różnic nie nalicza?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/