  • 1. Data: 2003-06-21 08:27:50
    Temat: [mBank] i plus dla niego
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Zazwyczaj uzywam karty do eKnta na ktore wczesniej przelewam pieniadze z
    eMaxa - dzis mi sie nie chcialo bawic - wygrzebalem karte i smialo poszedlem
    do bankomatu. No niestety, Euronet wyswietli mi wesolo "karta niewazna".
    Pomyslalem ze przerwa w mBanku i poszedlem dalej. Po 10 min tel z mBanku z
    pytaniem czy probowalem uzyc karty, pan powiedzial ze moja karta jst
    nieaktywna :-) i ze musze ja aktywowac :) Zaskoczyl mnie bardzo tym
    telefonem. Wszystkkie banki powinny tak reagowac :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-06-21 11:43:04
    Temat: Re: [mBank] i plus dla niego
    Od: "Maciej" <s...@i...pl>

    o co chodzi ? karta stała się nieaktywna bo nie było środków na eKoncie

    Br
    Maciek

  • 3. Data: 2003-06-21 12:52:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > o co chodzi ? karta stała się nieaktywna bo nie było środków na eKoncie

    Po prostu lezala nieaktywna prawie rok :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-06-21 17:44:19
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    mBank monitoruje transakcje kartami. Podobno dzwonią dla upewnienia również
    w przypadku transakcji na większe kwoty.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-06-22 19:42:18
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > mBank monitoruje transakcje kartami. Podobno dzwonią dla upewnienia
    również
    > w przypadku transakcji na większe kwoty.

    i w końcu zaczyna być w Polsce normalnie - to bank myśli o swoim kliencie a
    nie na odwrót :)))

  • 6. Data: 2003-06-24 20:15:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Jun 2003 19:44:19 +0200, "Marek J"
    <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> wrote:

    >mBank monitoruje transakcje kartami. Podobno dzwonią dla upewnienia również
    >w przypadku transakcji na większe kwoty.
    Potwierdzam, przy zakupie na kwote >3000 zl zadzwonili na drugi czy
    trzeci dzien i pytali czy to na pewno wlasciciel karty dokonal
    transakcji w... (i tu podali nazwe i lokalizacje sklepu) :)

    WAM

    --
    nad morze? www.nadmorze.pl